کد خبر : 1525625 | 01 خرداد 1397 ساعت 17:08 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

میرزاپور: بیرانوند گلر اول تیم ملی است

دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2006 آلمان معتقد است بیرانوند دروزاه بان ثابت تیم ملی در روسیه خواهد بود.

میرزاپور: بیرانوند گلر اول تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم میرزاپور دروازه بان اسبق تیم ملی در خصوص فهرست 24 نفره تیم ملی و خط خوردن سیدجلال حسینی و وریا غفوری گفت: همه اهالی فوتبال تصور می کردند سیدجلال و غفوری در جام جهانی فیکس بازی خواهند کرد ولی در عین ناباوری خط خوردند. نکته مهم در برخورد با این موضوع این است که باید منطقی باشیم و به انتخاب کی روش احترام بگذاریم.


او ادامه داد: من در تمام دوران فوتبالی ام همیشه از تصمیم سرمربی تبعیت کرده ام و به این اصل معتقدم که سرمربی تیم براساس نیازهای فنی اش بازیکن موردنظر خود را انتخاب می کند. سیدجلال و وریا از بهترین های لیگ هفدهم بودند ولی معیارهای کی روش برای انتخاب تیم ملی متفاوت بود. در مجموع خود کی روش باید درباره نفراتی که انتخاب کرده پاسخگو باشد.


میرزاپور در پاسخ به این سوال که شانس کدام دروازه بان برای قرار گرفتن در دروازه تیم ملی از دیگران بیشتر است، گفت: بیرانوند فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشت و رکورددار کلین شیت در لیگ بود. مظاهری هم در عکس العمل ها رکورد خیلی خوبی داشت و در مورد عابدزاده هم چون در خارج از کشور بازی می کرد و بازی هایش را ندیده ام، نمی توانم نظری بدهم. اما من معتقدم با توجه به تجربه، جسارت و آمادگی بیرانوند او دروازه بان اول تیم ملی در روسیه باشد.


او درباره تجربه متفاوت جام جهانی تصریح کرد: همیشه اسم جهانی بزرگ و سنگین است. نمی توان استرس و حساسیت آن را کتمان کرد. جمعی از بهترین های دنیا که در هیچ لحظه ای به عنوان بازیکن اجازه اشتباه ندارید. در جام جهانی در کنار آمادگی بدنی باید تمرکز ذهنی بازیکن نیز در اوج باشد.


میرزاپور در مورد ادامه فعالیتش در لیگ یک به عنوان مربی گلرها خاطرنشان کرد: فعلاً که فصل تمام شده و برای فصل آینده هم برنامه ای ندارم. اما ترجیح خودم این است که چند سالی در کنار مربیان بزرگ کار کنم و بعد از اخذ مدارک بین المللی به عنوان سرمربی به فعالیت ادامه دهم.

دیدگاه‌ها