کد خبر : 1525711 | 02 خرداد 1397 ساعت 09:25 | 108.7K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی: گفتم نباشی برای همه بهتره؛

واکنش مدافع سپاهان به پرسپولیسی شدن شیری

سیاوش یزدانی برای مهدی شیری هم تیمی سابق خود در پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری یکی از بازیکنان کلیدی پیکان در سمت راست خط دفاعی این تیم در فصلی بود که سپری کردیم و نمایش های او مدیران سپاهان را متقاعد کرده بود که برای جذب او علیرغم اینکه هنوز در مورد سرمربی فصل آینده به جمع بندی نرسیده بودند، اقدام کنند.


از همین رو بسیاری خرید شیری را اولین صید مدیران سپاهان در فصل نقل و انتقالات می دانستند و خبر توافق او نیز در برخی رسانه ها منتشر شد، اما ورود پرسپولیس و مذاکره مدیران این باشگاه با مهدی شیری سبب شد تا این بازیکن در نهایت تصمیم خود را بگیرد و به جای سپاهان، پرسپولیس را برای فصل آینده انتخاب کند.


سیاوش یزدانی مدافع سابق پیکان که در پایان لیگ شانزدهم از این تیم جدا شد و به سپاهان پیوست در صفحه اینستاگرام خود در این خصوص نوشته:« مهدی شیری نه دلش اینجا (باشگاه سپاهان) بود و نه فکرش. گفتم نباشی برای همه بهتره.»

 

1304145


گفتنی است مهدی شیری در شرایطی به تیم فوتبال پرسپولیس اضافه شد که صادق محرمی مدافع راست فصل قبل سرخپوشان به دیناموزاگرب پیوست ولی در صورتی که شیری با سپاهان قرارداد امضا می کرد با وجود حسن جعفری یکی از این دو بازیکن باید نیمکت نشین می شدند یا مانند پیکان از شیری در پست وینگر راست بهره گرفته می شد ولی با این تصمیم شیری در جمع شاگردان برانکو شرایط بهتری را پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها