کد خبر : 1525789 | 02 خرداد 1397 ساعت 14:47 | 52.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس بارسا و تعیین تاریخ برای جذب گریزمان!

رسانه های مادریدی از ماندنی شدن گریزمان در اتلتیکو می نویسند اما در بارسلونا همچنان به جذب این ستاره فرانسوی خوشبین هستند.

رئیس بارسا و تعیین تاریخ برای جذب گریزمان!

به گزارش "ورزش سه"، بارتومئو چندی پیش فاش ساخت که با مدیر برنامه های گریزمان گفت و گو کرده است. اواخر سال 2017 نیز موندودپورتیوو گزارش داد که رئیس بارسا با خانواده گریزمان دیدار کرده و از ستاره فرانسوی برای آمدن به بارسلونا قول شفاهی گرفته است.

 

 

1303906

 

 

در حالی که همه در بارسلونا به جذب گریزمان امیدوارند؛ اما رسانه های مادریدی خبر داده اند که این بازیکن پس از جلسه با مدیران اتلتیکو، به ماندن متقاعد شده است.

رقم فسخ او در حال حاضر 200 میلیون یورو است اما از اول جولای یعنی کمتر از 50 روز دیگر، این رقم به 100 میلیون یورو کاهش خواهد یافت و گفته می شود که مسئولان بارسا قصد دارند تا آن تاریخ صبر کرده و سپس با پرداخت 100 میلیون یورو، گریزمان را جذب کنند.

 

 

1304227

 

 

بارتومئو امروز و در واکنش به شایعات ماندنی شدن گریزمان در اتلتیکو گفت:« درک می کنید که من نمی توانم در این گونه موارد، اظهارنظر مستقیم داشته باشم. برای بازیکنی که با باشگاهی دیگر قرارداد دارد، احترام ویژه ای قائل هستیم. ابتدا باید تا پایان ماه ژوئن صبر کنیم تا فصل رسما تمام شود و سپس از اول جولای، فعالیت های نقل و انتقالاتی خودمان را شروع کنیم. در مورد گریزمان نیز همان موقع حرف خواهیم زد.

ما در حال برنامه ریزی هستیم ولی نمی توانم به شما جزئیات بیشتری بدهیم. از مدت ها پیش می دانیم که چه کارهایی باید در بازار نقل و انتقالات انجام دهیم.»

 

تعبیر مارکا از این اظهارنظر بارتومئو این بوده است که تصمیم بارسلونا برای پرداخت رقم فسخ قرارداد 100 میلیون یورویی گریزمان در تاریخ اول جولای قطعی است مگر اینکه خود بازیکن رسما اعلام کند که در اتلتیکو خواهد ماند.

 

دیدگاه‌ها