کد خبر : 1525807 | 02 خرداد 1397 ساعت 16:22 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت عزت‌اللهی به روستوف روسیه

هافبک دفاعی تیم ملی ایران بعد از یک فصل حضور در آمکار به تیم سابقش روستوف بازگشت.

بازگشت عزت‌اللهی به روستوف روسیه

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی که سه سال قبل از اتلتیکو مادرید به روستوف پیوست و قراردادی به مدت چهار فصل با این تیم امضاء کرد، طی مدت حضورش در این تیم دو بار به باشگاه‌های دیگر قرض داده شد اما حالا مجددا باید به روستوف بازگردد و در فصل ۱۹-۲۰۱۸ برای این تیم به میدان برود.

 

عزت‌اللهی سال اول یک بازی و در دور رفت فصل ۱۷-۲۰۱۶  در مسابقه برای روستوف به میدان رفت ولی برای فرصت بیشتر، در دور برگشت راهی آنژی ماخاچ کالا شد و به‌عنوان بازیکن قرضی برای این تیم ۶ بازی انجام داد.

این هافبک دفاعی ملی‌پوش ایرانی فصل اخیر را با روستوف آغاز کرد ولی در پایان هفته هشتم به‌عنوان بازیکن قرضی راهی آمکار شد و در مدت حضورش در این تیم ۱۵ بار به‌عنوان بازیکن ثابت و تعویضی در بازی‌ها حضور داشت که یک گل هم به ثمر رساند، اما حالا با اتمام فصل و بقای تیمش در لیگ برتر روسیه، او از آمکار جدا شد تا در آخرین فصل قرارداد ۴ ساله‌اش با روستوف، برای این تیم به میدان برود.

 

باشگاه آمکار تایید کرد که قرارداد قرضی دیمیتری بلوروکوف، سعید عزت‌اللهی، الکساندر رایازانتیف و آرون اولانر به پایان رسیده و آنها باید به ترتیب به تیم‌های دینامو مسکو، آمکار، زنیت سن‌پترزبورگ و زسکا مسکو بازگردند.

 

1304276.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها