کد خبر : 1525808 | 02 خرداد 1397 ساعت 16:26 | 101K بازدید | 0 دیدگاه

پیوس: پرسپولیس هیچ وقت تا این اندازه بدشانس نبوده

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرخپوشان در رقابت های امسال با قرعه سختی مواجه شده اند.

پیوس: پرسپولیس هیچ وقت تا این اندازه بدشانس نبوده

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس در مورد قرعه سخت سرخپوشان و رویارویی با الدحیل قطر به خبرنگار ما گفت: واقعاً بدتر از این نمی شد! آخر این چه قرعه سختی است که نصیب ما شد؟ هیچ سال پرسپولیس اینقدر بدشانس نبوده و به نظرم در مقابل، استقلالی ها به همین میزان خوش شانس بوده اند.


او ادامه داد: این سخت ترین قرعه ای بود که نصیب ما شد چرا که الدحیل تیم فوق العاده قدرتمندی است و تا کنون همه بازی های خود را در مرحله مقدماتی و حذفی برده است. من دو بازی رفت و برگشت آنها را مقابل العین دیدم و به نظرم الدحیل یکی از بهترین تیم های فعلی آسیاست.


پیوس پیرامون شانس سرخپوشان برای عبور از این تیم قطری تصریح کرد: قطعاً پنجره نقل و انتقالات برای ما باز نمی شود و باشگاه باید تمام توان خود را به کار ببندد تا بازیکنی از جمع تیم جدا نشود. هرچند خود بازیکنان هم باید شرایط تیم را درک کنند و بدانند که پرسپولیس در چه شرایط حساسی قرار دارد. امیدوارم بازیکنان حداقل تا پایان نیم فصل اول در تیم بمانند تا پنجره نقل و انتقالات باز شود.


پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه این دیدار فینال زودرس لیگ قهرمانان آسیاست، گفت: قطعاً برنده این بازی شانس زیادی برای رسیدن به فینال رقابت ها دارد و می تواند کاندیدای اصلی قهرمانی باشد. باتوجه به اینکه بازی رفت در خانه حریف برگزار می شود، باید امیدوار باشیم که با امتیاز به تهران برگردیم تا در ورزشگاه آزادی با حمایت هواداران از سد این تیم عبور کنیم.

دیدگاه‌ها