کد خبر : 1525826 | 02 خرداد 1397 ساعت 16:32 | 100.7K بازدید | 0 دیدگاه

خلیلی: دوست داشتیم به استقلال برخورد نکنیم

مهاجم اسبق پرسپولیس قرعه این تیم در آسیا را دشوار دانست اما معتقد است تیم سابقش شانس و پتاسیل قهرمانی در آسیا را دارد.

خلیلی: دوست داشتیم به استقلال برخورد نکنیم

به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با سایت ما قرعه این تیم در آسیا را سخت دانست و گفت: مسلما دوست داشتیم در این مرحله به استقلال برخورد نکنیم تا هر دو تیم شانس حضور در مرحله نیمه نهایی را داشته باشند. به نظرم بهترین قرعه برای پرسپولیس رویارویی با السد بود به دلیل اینکه در مرحله قبل دو مرتبه با این تیم بازی کرده و شناخت خوبی از آن‌ها به دست آورده بودیم. اما به در هر صورت باید با الدحیل بازی کنیم و به نظرم هر تیمی که در یک چهارم حضور پیدا می‌کند باید شرایط روحی و روانی مناسبی داشته باشد. هر چه یک تیم به مراحل بالاتر می‌رود، مسابقات پیچیده‌تر و دشواری پیش رو دارد و بنده مطمئن هستم هم کادر فنی و هم بازیکنان از این موضوع آگاه بوده و اهمیت دو چندانی برای آن قائل هستند.

 

وی در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس و مشکلاتی که برای این تیم به وجود آمده است، بیان کرد: اول از همه ما باید به قدرت تیم الدحیل قطر اعتراف کنیم. من چند بازی از آن‌ها را دیدم و این تیم از توانایی فنی و تاکتیکی بالایی برخوردار است. به هر حال برای رسیدن به قهرمانی باید با همه تیم‌ها بازی کرد. متاسفانه بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، مجموعه باشگاه را آزار داده و حواشی زیادی به وجود آورده است. بنده فکر می‌کنم فردا یا پس فردا در مورد باز شدن یا بسته ماندن پنجره تصمیم‌گیری می‌شود. اگر محرومیت پرسپولیس بخشیده شود بازیکن‌های زیادی هستند که به این تیم بیایند اما اگر باز نشود، کار سختی مقابل پرسپولیس است؛ به دلیل اینکه بقیه تیم‌ها تقویت می‌شوند و قدرت خود را در فاز هجومی و دفاعی افزایش می‌دهند. به هر حال کار مشکل است اما بچه‌های پرسپولیس کارهای سخت را راحت‌تر انجام می‎‌دهند. پاشنه آشیل تیم‌های عربی ورزشگاه آزادی است و این تیم در مقابل فشار هواداران پرسپولیس به مشکل برمی‌خورد.

 

خلیلی شانس صعود پرسپولیس به فینال آسیا را بالا دانست و تصریح کرد: به نظر من بازی در فینال کار سختی نیست و تیم افسانه‌ای نمی‌خواهد و فقط باید تمرکز بالا و هم‌چنین مقداری شانس داشت. پرسپولیس هم علاوه بر داشتن شانس خوب از پتانسیل بالایی برای رسیدن به قهرمانی برخوردار است. به نظرم این تیم اگر ثبات تاکتیکی خود را حفظ کرده و به تقویت آن بپردازد شانس قهرمانی در آسیا را خواهد داشت. 

 

مهاجم اسبق قرمزپوشان در آخر جذب مهدی شیری را برای پرسپولیس مثبت دانست و در خصوص جدایی برخی بازیکنان این تیم، خاطرنشان کرد: مهدی شیری مهره خوب و کلیدی است که از توانایی فنی بالایی برخوردار بوده و شخصیت خوب و مناسبی دارد. اگر پنجره باز شود و بتوان از ابتدا شیری را در ترکیب قرار داد که خیلی به پرسپولیس کمک می‌کند. کمتر بازیکنی مثل شیری پیدا می‌شود که با وجود این شرایط و با نیم فصل دوری حاضر شود با تیمی قرارداد امضا کند اما در مجموع خرید خوبی برای پرسپولیس به حساب می‌آید. در ادامه هم می‌توانم بگویم مسلما جدایی بازیکنان و پیدا کردن جایگزین برای آن‌ها سخت است اما فوتبال حرفه‌ای شده و بازیکن می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. در رابطه با این مسئله هم باید ببینیم خود بازیکن چه تصمیمی می‌گیرد چون فشار بر روی آن است.

دیدگاه‌ها