کد خبر : 1525832 | 02 خرداد 1397 ساعت 16:50 | 72.6K بازدید | 0 دیدگاه

پروین: تیم ملی کاری کرده است کارستان !

پیشکسوت سرشناس فوتبال ایران ظهر امروز با مهدی تاج دیدار کرد و از به تمجید از تیم ملی پرداخت.

پروین: تیم ملی کاری کرده است کارستان !

به گزارش سایت "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی پروین ظهر امروز با حضور در فدراسیون فوتبال، با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کرد. علی پروین در این دیدار صمیمانه گفت: واقعا باید به فدراسیون فوتبال دست مریزاد گفت. در این مدت،تیم های ملی در رده های مختلف بانوان و آقایان نتایج بسیار خوبی گرفته‌اند و من به عنوان عضوی از خانواده فوتبال از زحماتی که انجام می‌دهید سپاسگزارم. به نظرم، فدراسیون فوتبال و تیم های ملی ما کاری کرده‌اند کارستان. 


سرمربی و کاپیتان اسبق تیم ملی درباره مباحث اخیر تیم ملی، تصریح کرد: بی شک دومین حضور پیاپی تیم ملی فوتبال در جام جهانی هم یک موضوع قابل اهمیت است. همه هم می دانیم که تیم ملی در یک گروه بسیار بسیار سخت و دشوار قرار دارد و به طور حتم جامعه فوتبال و مردم هم بر اساس قدرت حریفان ما از تیم ملی توقع و انتظار دارند.


وی افزود: موضوع مهم دیگر، برگزاری منظم رقابت های باشگاهی است که جای تقدیر دارد. قبلا برنامه مسابقات لیگ برتر بارها و بارها دستخوش تغییرات می‌شد و تکلیف تیم ها معلوم نبود اما الان سرمربی یک باشگاه، کل برنامه سال را از ابتدای فصل مطلع می‌شود.این ها باعث خوشحالی است. 


پروین خاطرنشان کرد: شنیده‌ام که قرار است ساختمان اداری فدراسیون فوتبال به محل مرکز تیم های ملی منتقل شود.من چند وقت پیش از کمپ فدراسیون بازدید کردم و واقعا دیدم که این محل به امکانات بسیار خوبی مجهز شده است. در صحبت با آقای تاج هم متوجه شدم که قرار است ساختمان اداری فدراسیون هم به این محل برود و در این صورت،همه چیز تکمیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها