کد خبر : 1526113 | 04 خرداد 1397 ساعت 10:53 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: امیدوارم با مدال قهرمانی به روستایم برگردم

سادیو مانه، ستاره لیورپول انتظار دارد که مردم روستایش، مثل دیدارهای قبلی، در فینال چمپیونزلیگ نیز به تماشای بازی او بنشینند.

مانه: امیدوارم با مدال قهرمانی به روستایم برگردم

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2005، مانه خود شاهد فینال چمپیونزلیگ بین میلان و لیورپول بود که باشگاه فعلی اش موفق به کسب قهرمانی شد ولی در آن موقع، مانه شاید فکرش را هم نمی‌کرد که 13 سال بعد با پیراهن لیورپول  در فینال چمپیونزلیگ مقابل رئال به میدان برود. حال او امیدوار است که با مدال قهرمانی به روستای بامبالی بازگردد.

 

 

1246146

 

 

او گفت:" اگر آن موقع به من می‌گفتید که من در فینال چمپیونزلیگ بازی خواهم کرد، برایم اتفاق بسیار بزرگی می‌بود. امیدواریم که بتوانیم پیروز شویم. خانواده من هنوز در روستا زندگی می‌کنند. مادرم و عمویم آنجا هستند. همگی آنها من را تماشا خواهند کرد. روستای ما 2 هزار نفر جمعیت دارد. من 300 پیراهن لیورپول خریدم و برای مردم روستا فرستادم که هواداران با پیراهن‌های لیورپول به تماشای فینال بنشینند. هیچکس در روستای ما تمام روز را کار نمی‌کند. در تابستان، پس از جام جهانی به آنجا بازخواهم گشت و امیدوارم که مدال قهرمانی را به همه نشان دهم."

 

مانه درباره فینا 2005 گفت:" بازی لیورپول و میلان را به خاطر دارم. لیورپول 3 گل عقب بود، سپس 3-3 شد و در پنالتی ها به قهرمانی رسید. برای من، این یک خاطره بزرگ بود. من در روستایم در حال تماشا این بازی بودم. در آن زمان هوادار لیورپول نبودم بلکه هوادار بارسلونا بودم."

دیدگاه‌ها