کد خبر : 1526134 | 04 خرداد 1397 ساعت 13:32 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: صلاح می‌تواند از رونالدو جلو بزند

فرانک لمپارد، اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است که محمد صلاح می‌تواند از رونالدو جلو بزند و قهرمانی چمپیونزلیگ امسال را از آن خود کند.

لمپارد: صلاح می‌تواند از رونالدو جلو بزند

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار فصل برای لیورپول و رئال مادرید، در کیف رقم خواهد خورد، جایی که سپیدپوشان و قرمزپوشان، فینال چمپیونزلیگ را برگزار می‌کنند. رونالدو و صلاح هر دو عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته اند و در کنار مسی، از کاندیدهای کسب توپ طلا به حساب می‌آیند. حال لمپارد معتقد است که صلاح می‌تواند با قهرمانی در چمپیونزلیگ، از رونالدو جلو بزند.

 

 

1299870

 

 

او در یادداشتی در وبسایت استاندارد نوشت:" به نظرم پیشرفت چشم گیری که صلاح داشته می‌تواند نقش مهمی در دیدار رئال و لیورپول ایفا کند و بسیاری این بازی را تقابل رونالدو و صلاح می‌دانند. برای برخی این موضوع کمی اغراق شده  زیرا رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و رکوردهای گلزنی اش استثنایی است و نشان داده که در بازی‌های بزرگ چه توانایی‌هایی دارد.

 

ولی به من اعتماد کنید، صلاح آماده است تن به تن با رونالدو رقابت کند. اخیرا مصاحبه ای با او داشتم و انگیزه و تمرکز را از صحبت هایش دریافت می‌کردم. این دو بازیکن شخصیت‌های کاملا متفاوتی هستند. همه از اعتماد به نفس رونالدو خبر دارند، او عاشق فضای بیرون فوتبال و تبلیغات هم هست. صلاح خیلی فروتن و ساکت است. شخصیت او از زمانی که در چلسی همبازی بودیم تغییری نکرده است. او به من گفت با اینکه چلسی فرصت کمی در اختیار او قرار داده ولی نقش چشمگیری در پیشرفتش ایفا کرده است ولی حالا انگار او یک مرد پخته است."

دیدگاه‌ها