کد خبر : 1526624 | 06 خرداد 1397 ساعت 13:38 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش امیدوار به درخشش دو سرزنِ تیم ملی (عکس)

از همین حالا می توان مرتضی پورعلی گنجی و سردار آزمون را به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، در میان 11 مرد اصلی منتخب کی روش در جام جهانی تصور کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی روش برای موفقیت در جام جهانی باید در دو بخش هجومی و دفاعی عملکرد خوبی داشته باشند و این مربی در این دو بخش چشم به توانایی های دو بازیکن ارزشمند خود دارد.

 

در خط دفاعی تمام کارشناسان معتقدند که پورعلی گنجی با توجه به نمایش هایی که طی سال های اخیر به خصوص پس از جام ملت های آسیا در استرالیا داشته، به مهره بدون جایگزین کی روش تبدیل شده و نمایش خوب او در خط دفاعی می تواند تضمینی برای گل نخوردن ایران باشد. پورعلی گنجی مدافعی فیزیکی، قلدر و سرزن است که برای حفاظت از دروازه تیم خودی، حتی سر خود را نیز مقابل توپ حریفان قرار می دهد.

 

در سوی دیگر سردار آزمون قرار دارد که می توان بیشترین شانس را برای حضور او در ترکیب ثابت تیم ملی متصور بود. آزمون به واسطه اعتماد به نفس و قوه تخیل بالایی که دارد، حتی از موقعیت های مرده بهترین بهره را می برد و در صورتی که در جام جهانی و در موقعیتی مناسب فرصت گلزنی داشته باشد، بعید به نظر می رسد که به راحتی آن را از دست بدهد. جدا از هوش بالای این بازیکن در نواختن ضربات نهایی در هر شرایطی، قدرت و مهارت سرزنی بالای او سبب تمایز او از سایر مهاجمین تیم ملی می شود.

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

دیدگاه‌ها