کد خبر : 1526627 | 06 خرداد 1397 ساعت 13:50 | 77.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرز-رونالدو؛ اختلافات جدی تر از این حرف هاست

کریستیانو رونالدو با مصاحبه شب گذشته خود جشن قهرمانی رئال را تا حدی تحت تاثیر قرار داد.

پرز-رونالدو؛ اختلافات جدی تر از این حرف هاست

به گزارش "ورزش سه"، از مدت ها پیش مشخص بود که بین رونالدو و فلورنتینو پرز(رئیس رئال) اختلافاتی وجود دارد. پس از اینکه تابستان گذشته رونالدو به فرار مالیاتی متهم شد، پرز حمایت جانانه ای از رونالدو کرد و به نظر می رسید که ارتباط این دو خوب باشد اما با شروع فصل و گذشته چند هفته و به خصوص در جشن توپ طلای پنجم رونالدو، فاصله بین او و پرز آشکار شد.

زمانی که پرز در شب اهدای توپ طلای فرانس فوتبال به رونالدو ترجیح داد از نیمار و انتقال او به رئال حرف بزند، مشخص شد که بین او و رونالدو شرایط خوبی حکمفرا نیست.

 

 

1305189

 

 

فوق ستاره پرتغالی شب گذشته، بلافاصله پس از اتمام بازی برابر لیورپول و در حالی که رئالی ها سرمست و خوشحال از قهرمانی شماره 13 خود در اروپا بودند، به بین این اسپورتس گفت که ممکن است فصل بعد در رئال نباشد.

او ساعتی بعد در مصاحبه با سوزانا گوآش، خبرنگار لاسستا حرف هایش را تعدیل کرد و عنوان داشت با وجود اینکه از گفته هایش پشیمان نیست(چرا که صادقانه حرف زده) ولی بهتر بود که زمان بهتری را انتخاب می کرد.

او سپس افزود که مشکلش در رئال پول نیست و اختلافاتی از گذشته وجود دارد. رونالدو به پرز هم اشاره کرد و گفت که حرفی برای گفتن به وی ندارد و ارتباط شان کاملا حرفه ای است و همه چیز را به روزهای آینده موکول کرد.

 

 

1260529

 

 

ساعتی بعد در برنامه ال چیرینگیتو، ادو اگیره، خبرنگار نزدیک به رونالدو توضیحاتی در مورد مصاحبه رونالدو ارائه داد و گفت:« مشکل رونالدو فقط پول نیست و او از این جهت صادقانه حرف زده ولی طبیعی نیست وقتی اتلتیکو به گریزمان پیشنهاد 23 میلیون یورو دستمزد می دهد، نیمار 31 میلیون یورو در پی اس جی می گیرد و مسی در بارسا 40 میلیون یورو دریافت می کند، دستمزد رونالدو فقط 21 میلیون یورو باشد. بازیکنی که همه کار برای رئال کرده و در تمام 9 سال گذشته، نقش اول موفقیت های این تیم بوده است.»

 

به عقیده آگیره، سردی روابط با پرز و عدم پیشنهاد قراردادی با دستمزد بالاتر، برای رونالدو گران تمام شده و او این مساله را توهینی به خود می داند. 

دیدگاه‌ها