کد خبر : 1526674 | 06 خرداد 1397 ساعت 16:24 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه هیچ خریداری ندارد

خداداد: مشکی پوشان منحل می شود

تیم سیاه جامگان یا همان مشکی پوشان مشهد بعد از هفت سال حضور در فوتبال ایران در آستانه انحلال قرار دارد.

خداداد: مشکی پوشان منحل می شود

به گزارش " ورزش سه" تیم مشکی پوشان مشهد بعد از آنکه در لیگ شانزدهم در آخرین روز در لیگ برتر ماندنی شد فصل گذشته عاقبت به عنوان اولین تیم سقوط کننده به لیگ یک رفت. خداداد عزیزی مدیرسازمان فوتبال این تیم در گفت و گویی که امروز با خبرگزاری فارس انجام داده اعلام کرده است که این تیم در آستانه انحلال قرار دارد. خداداد در رابطه با وضعیت تیم مشکی پوشان گفت:« از وضعیت باشگاه بی‌خبر هستم، نمی‌دانم مدیران باشگاه کجا هستند. من هم مدت زیادی است که از این باشگاه کنار کشیدم و دیگر با آن‌ها نیستم.» ستاره فوتبال ایران در دهه هفتاد که با اختیار تام در این باشگاه فعالیتش را به عنوان مدیرسازمان فوتبال آغاز کرده بود همانطور که خودش می گوید چند هفته ای است که عطای کار را به لقایش بخشیده است.

 

او درباره تشکیل کمیته فنی باشگاه هم گفت:« کمیته فنی کجا بوده است، مدیران باشگاه  یک قراری با من داشتند و تعهدی داده بودند که به آن عمل نکردند و من هم از باشگاه کنار کشیدم. درحال‌حاضر نیز همه‌چیز روی هواست.» او افزود:« از هفت سال پیش مدیران باشگاه مشکی‌پوشان برای این تیم هزینه کردند، ولی حالا دیگر کفگیرشان به ته دیگ خورده است و پولی در بساط ندارند.  کلا داستان فوتبال ما به این شکل است و درست شدنی هم نیست. فوتبال ما جای شاخ و شانه کشیدن تیم های دولتی است ، تیم‌های خصوصی مثل همین مشکی‌پوشان یا سیاه‌جامگان هم در کنار آن تیم های دولتی  چندسالی در فوتبال دیده می‌شوند و بعد از آن به‌کلی محو می‌شوند.»


او در ادامه گفت:« شما ببینید چه سرنوشتی برای تیم‌های خصوصی که سال‌های قبل بودند، مثل استیل‌آذین، پیام، استقلال خوزستان، راه‌آهن و... به وجود آمده است، همین شرایط هم برای مشکی‌پوشان درحال رخ‌دادن است.  تازه این تیم از آن قبلی‌ها بیشتر هم توانست طاقت بیاورد، ولی خب الان دیگر انگیزه‌ای ندارند.  آن‌ها می‌توانستند فصل گذشته که تیمشان در لیگ برتر بود، امتیاز آن را بفروشند و خودشان را خلاص کنند؛ اما این کار را نکردند و حالا اما گویا دیگر توانی برای تیم‌داری ندارند. » او همچنین درباره فروش امتیاز باشگاه هم گفت:«من هم شنیدم که آن‌ها به‌دنبال فروش امتیاز باشگاه هستند، ولی کسی هم مراجعه جدی برای خرید باشگاه به آن‌ها نداشته است و با این شرایط فکر می‌کنم آن‌ها تیمشان را در اختیار استان قرار دهند یا به‌کلی منحل کنند.»

دیدگاه‌ها