کد خبر : 1526679 | 06 خرداد 1397 ساعت 16:49 | 299.2K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی رحمتی مهاجم سنگالی را مهار کرد

روز پرماجرای تیام قبل از بازی با ذوب‌آهن!

مهاجم سنگالی استقلال امروز در مورد مشکلش با این باشگاه پرده از رازی بزرگ برداشت که اصل موضوع به یک روز پرماجرا بر می گردد.

روز پرماجرای تیام قبل از بازی با ذوب‌آهن!

به گزارش "ورزش سه"، مامه تیام امروز پست اینستاگرامی را منتشر کرد که در آن هم از علاقه به ماندن در استقلال صحبت کرد و البته هم از مشکلاتی حرف زد که در مدت حضور در این تیم او را اذیت کرده است.


تیام اما در مهمترین بخش از صحبت های خود به روز بازی با ذوب آهن اشاره کرد که باعث شد تمرکز خود را از دست بدهد، او در پست اینستاگرانی خود نوشته است روز بازی به او گفته اند که ممنوع الخروج است و نمی تواند ایران را ترک کند. ماجرا از این قرار است که روز بازی با ذوب آهن و در شرایطی که استقلال مثل تمام بازی ها در هتل المپیک اردو زده بود، دو نفر از کارمندان باشگاه استقلال که اسمشان نزد ما امانت می ماند به تیام گفتند که ممنوع الخروج است و نمی تواند بعد از بازی به کشورش سفر کند، این اتفاق در حالی افتاد که به گفته مهاجم سنگالی استقلال او قبلا پول مالیات خود را پرداخت کرده بود.


این اتفاق باعث به هم ریختن تیام در آستانه مهمترین بازی فصل استقلال شد و حتی شنیده می شود خطای شدید او روی میلاد فخرالدینی هم به نوعی اعتراض به این اتفاق بوده است. تیام بعد از شنیدن این خبر قصد نداشت برای استقلال در بازی با ذوب آهن بازی کند اما مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان تیم سعی کرد مهاجم تیم خود را راضی کند و حتی به او تضمین داد که خودش پول مالیات این بازیکن را پرداخت می کند تا او بتواند بعد از بازی با  ذوب آهن ایران را ترک کند تا به این شکل مهاجم تیمش را آماده این بازی مهم کند.


هرچند هنوز هواداران استقلال امیدوار به ماندن تیام هستند و البته او خودش هم برای ماندن در این تیم ابراز تمایل کرده است اما به هرحال با اتفاق هایی که تیام امروز به زبان آورد، مشخص است که از رفتاری که با او شده خوشحال نیست و شاید مدیران استقلال جدا از مسائل مالی باید به او تضمین بدهند که برای فصل جدید رفتار مناسب تری با ستاره تیم خود خواهند داشت.

دیدگاه‌ها