کد خبر : 1526694 | 06 خرداد 1397 ساعت 18:45 | 91.8K بازدید | 0 دیدگاه

زمانبندی بدموقع CR7؛

ناراحتی شدید بازیکنان و مدیران رئال مادرید از رونالدو

مصاحبه دیشب رونالدو بعد از فتح لیگ قهرمانان کام هواداران و اعضای باشگاه را تلخ کرد و آنها از ستاره پرتغالی به خاطر زمانبندی غلط ابراز این سخنان به شدت ناراحت هستند.

ناراحتی شدید بازیکنان و مدیران رئال مادرید از رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، البته فلورنتینو پرز دیشب خیلی سریع پاسخ رونالدو را داده و مدعی شد که او با باشگاه قرارداد دارد و راموس نیز مدعی شد بهتر است او حرف هایش را امشب بزند و هیچ جا برای رونالدو بهتر از رئال مادرید نیست.

 

1305351

 

رونالدو در سال 2016 با تمدید قرارداد خود حقوقی 22 میلیون یورویی دریافت می کند اما اخیرا حس کرده که فاصله زیادی با نیمار و لیونل مسی داشته و خواهان افزایش حقوق خود است اما مدیریت باشگاه معتقد است رونالدو باید در زمان دیگری در این خصوص صحبت می کرد.

 

بازیکنان و کادر مدیریتی رئال مادرید همگی حس می کنند مصاحبه رونالدو دستاورد بزرگ آنها در کیف و قهرمانی های پیاپی رئال مادرید را زیر سوال برده و حالا که برای اولین بار هم تیم فوتبال و هم بسکتبال رئال مادرید قهرمان اروپا شده، زمان این صحبت ها نبوده است.

 

امشب رونالدو در مقال هواداران جشن خواهد گرفت و باید دید آیا با در دست گرفتن میکروفون اوضاع را بهتر می کند یا قصد دارد با سیاست سکوت، تردیدها را نسبت به آینده خودش افزایش دهد.

دیدگاه‌ها