کد خبر : 1526762 | 20 خرداد 1397 ساعت 17:17 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ استرالیا

تیم ملی استرالیا یکی از نمایندگان آسیا در جام جهانی 2018 است که در گروه سوم قرار گرفته است.

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ استرالیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی استرالیا در گروه سوم با تیم های فرانسه، پرو و دانمارک همگروه بوده و امیدوار به شگفتی سازی در روسیه و صعود از گروه خود است.


 

استرالیا چگونه راهی جام جهانی شد؟

تیم ملی استرالیا راه دشواری برای صعود به جام جهانی داشت و بعد از سوم شدن پایین تر از ژاپن و عربستان، موفق به غلبه بر سوریه و هندوراس در مرحله پلی آف شده و برای چهارمین بار متوالی جواز صعود به جام جهانی را به دست آورد و بلافاصله بعد از صعود، آنگه پوستکوگلو سرمربی این تیم استعفا داد.

 

1253889

 

بزرگترین نقطه قوت

 

تیم ملی استرالیا از دوران آنگه پوستکوگلو در بخش هجومی در این تیم نهادینه شده و احتمالا استرالیا با همین نگرش در جام جهانی روسیه نیز حضور خواهد یافت و شاید فان ماروبک که اصرار به پرس حریفان توسط خط میانی و مدافعان دارد تغییر کمی در این روند ایجاد کند. پس در برنامه ریزی های تاکتیکی در تیم ملی استرالیا تعادل باید بزرگ ترین نقطه قوت محسوب شود و این موضوع می تواند با نقش محوری هافبک های  استرالیا مانند آرون موی، ماسیمو لونگو و تام اگیچ، به نقطه قوت اصلی این تیم بدل شوند

 

بزرگترین نقطه ضعف

 

از دست دادن یک سرمربی تاثیرگذار همیشه دشوار است و هرگاه این موضوع مصادف با نزدیک شدن به یک تورنمنت بزرگ باشد، شدت تاثیر آن بیشتر هم خواهد شد. اگرچه بازیکنان استرالیا در انظار عمومی به اهمیت غیبت آنگه پوستکوگلو اشاره نمی کنند، اما معتقدند او باید هدایت استرالیا را در جام جهانی بر عهده داشت و این موضوع تردیدهایی را در رختکن به ویژه در هنگام نزدیک شدن به مسابقات افزایش خواهد داد. اما یک نمایش قدرتمندانه در اولین دیدار برابر فرانسه در کازان ممکن است علیرغم اینکه ماروبک دیر هدایت استرالیا را بر عهده گرفت، اعتماد بازیکنان به او را افزایش دهد.

 

ستاره تیم ملی استرالیا

آرون موی از تمام مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ در جام جهانی برخوردار است. در جریان نمایش محکم هادرسفیلد در لیگ برتر، آرون موی نشان داد در زدن تکل و استفاده از توپ به شکل مطلوب در مدت زمان کوتاه توانمند است. در واقع توانایی آرون موی در انتقال توپ از دفاع به حمله می تواند باعث شگفتی حریفان استرالیا شود. اگر آرون موی در بهترین شرایط خود باشد می تواند عامل صعود تیمش به مرحله بعد لقب گیرد و انتقال احتمالی این هافبک 27 ساله به یک باشگاه بزرگ در فصل بعد تعجب برانگیز نخواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1305444

 

پیش بینی

 

در حقیقت قرار گرفتن در گروه مکزیک، فرانسه و پرو باعث کاهش انتظارات از استرالیا شده است و افراد کمی هستند که برای استرالیا شانس صعود قائل باشند. اما در صورت آشنایی بیشتر با برنامه های فن ماروبک در بازی های دوستانه، استرالیا تا پایان برای جلوگیری از یک پایان تلخ مبارزه خواهد کرد. اگر سد دفاعی این تیم محکم عمل کند، ممکن است آنها یک یا 2 نتیجه خوب بگیرند. شاید انتظار صعود از استرالیا دشوار باشد اما با قرار گرفتن در یکی از متعادل ترین گروه های جام جهانی، رقم خوردن این اتفاق غیرممکن نیست.

 

تیم ملی استرالیا در یک نگاه:

 

کاپیتان: مایل یدیناک

 

سرمربی: پیتر فن ماروبک

 

لقب: فوتبالیست های شرقی

 

رتبه در رنگینگ فیفا: 40

 

فهرست نهایی تیم ملی استرالیا:

 

دروازه بان ها: مت رایان- برد جونز- دنی ووکویچ

 

مدافعان: جیمز مردیت- میلوس دگنک- ترنت سینزبوری- متئو یورمان- عزیز بهیچ- جاش ریزدون- مارک میلیگان

 

هافبک ها: آرون موی- مایل یدیناک- ماسیمو لونگو- جکسون ایروین- تام روجیک- دمیتری پتراتوس

 

مهاجمان: تیم کیهیل- دنیل ارزانی- متئو لکی- رابی کروزه- تامی یوریچ- جیمی مک لارن- آندرو نابوت

دیدگاه‌ها