کد خبر : 1526842 | 07 خرداد 1397 ساعت 12:05 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولویت با تبریز و بعد اردبیل، ارومیه و زنجان است

جزییات روند واگذاری گسترش فولاد و ماشین سازی

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد روند واگذاری این باشگاه و ماشین سازی تبریز را اعلام کرد.

جزییات روند واگذاری گسترش فولاد و ماشین سازی

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از واگذاری امتیاز باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی حالا خیلی ها در انتظار تعیین تکلیف دو باشگاه گسترش فولاد و ماشین سازی تبریز هستند. این دو باشگاه زیر نظر زنوزی فعالیت می کنند و مالک جدید تراکتور که قصد دارد تمرکزش روی تراکتورسازی باشد، تصمیم به فروش امتیاز گسترش فولاد و ماشین سازی گرفته است.


درباره فروش امتیاز دو باشگاه گسترش فولاد و ماشین سازی حرف و حدیث هایی پیش آمده است و به همین خاطر با هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد هم کلام شدیم.


نصیرزاده در این خصوص گفت: «به خاطر تمرکز روی باشگاه پرطرفدار تراکتورسازی در نظر است که با اولویت ماندن دو تیم در تبریز گسترش فولاد و ماشین سازی واگذار شوند. چنانچه در تبریز شرایط فراهم نباشد، اولویت بعدی ارومیه و اردبیل و حتی زنجان است. اگر در منطقه آذربایجان شرقی و غربی شرایط برای فروش دو باشگاه فراهم نشود، حتی ممکن است پیشنهاد سایر مناطق نیز مورد بررسی قرار بگیرد.»


نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که اگر دو باشگاه به فروش نرود، تکلیف آنها چه می شود، بیان کرد: «اگر خریداران نتوانند شرایط را مهیا کنند و دو باشگاه را برعهده بگیرند، با توجیهاتی که در بالا آورده شد، این تیم ها زیر نظر شرکت های 29 گانه دریک منعی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت.»

دیدگاه‌ها