کد خبر : 1526872 | 07 خرداد 1397 ساعت 14:20 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینیستا: پیش از گلزنی در فینال جام جهانی افسرده بودم

آندرس اینیستا، کاپیتان سابق بارسلونا و ستاره تیم ملی اسپانیا مدعی شد که پیش از زدن گل قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010، افسرده شده بود و این گل باعث رهایی او از افسردگی شد.

اینیستا: پیش از گلزنی در فینال جام جهانی افسرده بودم

به گزارش "ورزش سه"، مرگ دنی خارکه در سال 2009 فوتبال اسپانیا را به شدت تحت تاثیر قرارداد و بسیاری بازیکنان از این موضوع افسرده شده بودند. اینیستا نیز یکی از آنها بود که به شدت تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته بود. پس از آن نیز اینیستا دچار مشکلات روحی شده بود و اوضاع خوبی نداشت.

 

 

1305768

 

 

او در این رابطه گفت:" من در خانه پدر و مادرم به همراه همسرم بودم. به آنها گفتم « من به یک چیز جدید نیاز دارم، دیگر نمی‌توانم این کار را انجام دهم. می‌خواهم با روان شناس تیم صحبت کنم». احساس می‌کردم از درون تهی شده ام ولی با کمک افرادی که کنار من بودند و همینطور متخصصان، همه چیز خوب پیش رفت. از قبل هم قوی تر برگشتم. زندگی به شما یاد می‌دهد که وقتی سقوط می‌کنید، وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود، آن موقع است که افراد استثنایی خود را نشان می‌دهند. فلسفه فوتبالی ام این است که بجنگم و برگردم.

 

چرا بارسا را ترک کردم؟ زیرا برایم خیلی سخت بود که در حد و اندازه انتظارات بمانم. جدایی از تیم، صادقانه ترین کاری بود که من انجام دادم. می‌خواهم در یک رقابت دیگر حضور پیدا کنم که انتظارات متفاوت باشد. بازنشسته نمی‌شوم بلکه به نحو دیگری بازی را ادامه خواهم داد."

دیدگاه‌ها