کد خبر : 1526877 | 07 خرداد 1397 ساعت 15:36 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات پویول در مورد توئیت پرحاشیه

کارلس پویول پس از قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ توئیتی منتشر کرد که حاشیه ساز شد.

توضیحات پویول در مورد توئیت پرحاشیه

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره بارسا قهرمانی رئال را به این تیم و هوادارانش تبریک گفت و به این نکته اشاره کرد که بارسلونا باید در اولویت هایش تجدیدنظر کند. پویول اعتقاد دارد که بارسا باید کوپا دل ری را جدی نگیرد و تمرکز اصلی خود را روی لیگ قهرمانان بگذارد.

در رسانه های بارسلونا از این توئیت به عنوان کنایه ای به سرمربی و مدیران بارسا تعبیر شد.

 

 

1305775

 

 

پویول در مصاحبه با لاونگواردیا و در واکنش به حاشیه های ایجاد شده در مورد این توئیت گفت:« من هرگز قصد طعنه زدن به والورده یا مدیران بارسا را نداشتم.  از نظر من، دبل بارسا بسیار هم باارزش است و می دانم که چقدر تلاش و سختی برای کسب آن صورت گرفته است.

معتقدم بارسا تیمی بهتر از رئال است و به خصوص اینکه بهترین بازیکن دنیا یعنی مسی را هم در اختیار دارد. حیف است که چنین تیمی در سه دوره متوالی نتواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. ما در حال تلف کردن وقتمان هستیم.

لیگ قهرمانان بازتاب جهانی بسیار بیشتری نسبت به جام های داخلی دارد و عذاب می کشم وقتی می بینم، رئال در 5 سال اخیر موفق به کسب 4 عنوان قهرمانی شده است. لیگ قهرمانان در تعیین برنده توپ طلا هم اهمیت زیادی دارد و حتی در ترغیب اسپانسرهای خوب نیز تاثیرگذار است. بهتر است در کوپا دل ری از بازیکنان ذخیره استفاده شود و تمرکز اصلی را روی لیگ قهرمانان بگذاریم.»

 

دیدگاه‌ها