کد خبر : 1526895 | 07 خرداد 1397 ساعت 17:32 | 72.5K بازدید | 0 دیدگاه

با قراردادی 2 ساله؛

محمد ایرانپوریان به سپاهان پیوست

محمد ایرانپوریان با عقد قراردادی 2 ساله پس از پیام نیازمند به عنوان دومین خرید طلایی پوشان معرفی شد.

محمد ایرانپوریان به سپاهان پیوست

به گزارش "ورزش سه"، محمدایرانپوریان مدافع فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز بانظر مساعد امیرقلعه نویی و کادر فنی تیم سپاهان به جمع طلایی پوشان نصف جهان پیوست تا طی دو فصل آینده با پیراهن سپاهان به میدان برود.

ایرانپوریان چند روز پیش و پس از 6 سال حضور در باشگاه تبریزی، با انتشار نامه ای از هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرد و پس از اینکه اخباری در مورد علاقه سپاهان به عقد قرارداد با او شنیده می شد، در نهایت عصر روز دوشنبه به عضویت این تیم درآمد تا باز هم شاگرد امیرقلعه نویی شود که در تبریز، سابقه همکاری با او را دارد.


ایرانپوریان طی شش سال حضور خود در تبریز 127 بار برای این تیم به میدان رفت و 22 گل هم به ثمر رساند. این مدافع راست سرعتی و تکنیکی که همواره در حملات نیز تاثیر بسزایی دارد، فوتبال خود را از مرصاد شیراز آغاز کرد و با درخشش در دو تیم فجرسپاسی و سپس شهرداری تبریز به بزرگترین تیم تبریز پیوست.


این بازیکن در فصل گذشته نیز علیرغم اینکه قرمزپوشان تبریزی شرایط خوبی نداشتند و در رتبه سیزدهم فصل را خاتمه دادند، یکی از مهره های کلیدی تیم بود و با ارسال 4 پاس گل، بهترین آمار را از این حیث در میان سایر بازیکنان تیم به خود اختصاص داد. البته این تنها بخشی از عملکرد این مدافع بود و ایرانپوریان مانند فصول گذشته که بارها برای تیمش گلزنی کرده بود، 6 گل هم برای تیم تبریزی به ثمر رساند و بیشترین دقایق بازی برای تراکتورسازی را نیز به نام خود ثبت کرد.


با تمام این تفاسیر ایرانپوریان که روزهای خاطره انگیزی را در تراکتورسازی و ورزشگاه یادگار امام سپری کرد، علیرغم کسب یک عنوان قهرمانی در جام حذفی، دستش از بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر کوتاه ماند و تنها به دو عنوان نائب قهرمانی بسنده کرد.


حالا حضور در سپاهان هم برای تیم فوتبال این باشگاه که فصل گذشته را کابوس وار سپری کرد و هم برای ایرانپوریان فرصتی برای افزایش افتخارات و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود؛ امیرقلعه نویی هم قطعا با همین رویکرد اقدام به اضافه کردن ایرانپوریان 33 ساله کرده که سال های پایانی فوتبال خود را پشت سر می گذارد.


گفتنی است سپاهانی ها روز شنبه با عقد قراردادی 2 ساله پیام نیازمند گلر فصل گذشته پیکان را به تیم خود اضافه کردند و روند خریدهای این تیم در روزهای آتی نیز با خرید بازیکنانی در خط میانی و خط هجومی ادامه خواهد یافت.

 

1305790

دیدگاه‌ها