کد خبر : 1526903 | 07 خرداد 1397 ساعت 18:21 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

روزی به خانه باز خواهم گشت؛

لیونل مسی: هرگز به پیشنهاد اسپانیا فکر نکردم

لیونل مسی، ستاره 30 ساله تیم ملی آرژانتین از پیشنهادی جالب به خودش در گذشته پرده برداشته است.

لیونل مسی: هرگز به پیشنهاد اسپانیا فکر نکردم

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه لیونل مسی بخش زیادی از عمر خود را در نوجوانی در اسپانیا سپری کرده، این امکان وجود داشت که او برای لاروخا به میدان برود اما مسی تاکید کرد هیچگاه به این موضوع فکر هم نکرده است.

 

لیونل مسی گفت: "در گذشته به من پیشنهاد شد اگر عضویت در تیم ملی اسپانیا را انتخاب کنی بی شک قهرمان جام جهانی خواهی شد و از همین حالا روی این موضوع حساب کن. اما شک کردن در مورد این موضوع و احتمال انتخاب تیم ملی اسپانیا هرگز از ذهن من هم عبور نکرد زیرا قهرمانی با آلبی سلسته احساسی بی همتا خواهد بود."

 

1305480

 

لیونل مسی در مورد شرایط هم تیمی خود گونسالو ایگواین گفت: "ایگواین کاملا آرام بوده و نسبت به اتفاقات پیش رو آگاهی دارد زیرا او بخش مهمی از آن است. ایگواین مدتی قبل جمله جالبی گفت و مدعی شد جام جهانی یک فرصت جدید بوده و بیش از یک بازی مجدد می تواند برای ما باشد.

 

این گروه از بازیکنان بیش از حد مورد انتقاد قرار گرفته اند و این در حالیست که 3 بار راهی فینال شده اند اما این انتقادهای شدید باعث قوی تر شدن آرژانتین شده است."

 

لیونل مسی در مورد احتمال بازگشت به خانه گفت: "همیشه گفته ام علاقه دارم روزی در لیگ آرژانتین بازی کنم اما اگرچه این موضوع را در ذهن دارم ولی نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر به آرژانتین بازگردم تنها برای نیولز اولدبویز بازی خواهم کرد و دوست دارم حداقل 6 ماه برای این تیم بازی کنم اما نمی دانم چه اتفاقاتی قرار است رخ بدهد."

دیدگاه‌ها