کد خبر : 1527023 | 08 خرداد 1397 ساعت 01:51 | 59K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه دفاع برای همه ماست

دژآگه: ترکها از تماشاگران ما تعجب کردند

اشکان دژاگه پس از مدت ها برای تیم ملی ایران بازی کرد و در میکسدزون از این موضوع بسیار خوشحال به نظر می رسید.

دژآگه: ترکها از تماشاگران ما تعجب کردند

به گزارش "ورزش سه"، دژاگه درباره عملکرد ضعیف خط دفاعی ایران و انتقادات موجود گفت: ما یک تیم ملی هستیم. 11 بازیکن در زمین هستند و بقیه بیرون هستند و روی نیمکت می نشینند، همه یک تیم هستیم. اشتباه، تمام تیم اشتباه می کند نه یک بازیکن، نه دو تا، نه سه تا همه باهم. از این اشتباهات باید یاد بگیریم، تمرین کنیم، هنوز وقت هست تا بازی اول. فکر میکنم تست مقابل تیم ترکیه، تست خوبی بود. من فکر میکنم مراکش تیمشان مثل همین ترکیه باشد. یک بار دیگر هم می گویم، ما یک تیم هستیم اشتباه می کنیم، هم من هم بازیکنان دیگر و ما باید سعی کنیم از این اشتباهات درس بگیریم و دقت کنیم. انشالله بازی های بعدی بهتر عمل می کنیم.

کاپیتان تیم ملی کشورمان به حضورش در زمین پس از چند ماه و گلزنی اش واکنش نشان داد و اظهار داشت: همه می دانند من متاسفانه مصدوم شدم ولی خیلی ها که داخل اردو بودند دیدند من چطور تمرین کردم و تلاش کردم خودم را برسانم. تیم ملی خیلی با من کار کرد، هم فیزیوتراپ ها، هم مربیان، هم کارلوس (کی روش) تا به اینجا برسم. دستشان درد نکند، خیلی کمک کردند به من و خدا را شکر امروز توانستم چند دقیقه بازی کنم. گلی که زدم خیلی مهم نبود و بیشتر مهم بود که داخل زمین بروم و بدون درد بیرون بیایم. مهم تیم است و انشالله بازی های بعدی بهتر عمل کنیم.

او همچنین از حمایت مردم در ترکیه تشکر و عنوان کرد: مثل همیشه تماشاچی های ایرانی پشتمان بوده و هستند. تماشاچی های ترکیه مانده بودند که چقدر ایرانی آمده بود. خدا کند همیشه اینطور پشتمان باشند. ما احتیاج داریم به تماشاچی های ایران و انشالله بتوانیم همه باهم برویم برای جام جهانی.

دیدگاه‌ها