کد خبر : 1527264 | 09 خرداد 1397 ساعت 11:31 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان تیم ملى والیبال ایران در راه سرى آ

دوئل ولاسکو و سیچلو براى جذب معروف

کاپیتان تیم ملى والیبال ایران مورد توجه باشگاه سیه نا ایتالیا قرار گرفته است.

دوئل ولاسکو و سیچلو براى جذب معروف

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف که این روزها به عنوان کاپیتان تیم ملى ایران در لیگ ملت هاى ٢٠١٨ به میدان می رود، در ٢ فصل اخیر ترجیح داده در لیگ برتر ایران و باشگاه پیکان توپ بزند.


معروف که ٣ سال قبل یک نیم فصل را در زنیت کاران روسیه سپرى کرد و  در همان مدت زمان کوتاه به افتخارات بزرگى رسید، حالا ممکن است بعد از چند سال بار دیگر لژیونر شود.
چند هفته قبل بود که خبر سرمربیگرى خولیو ولاسکو در باشگاه مودنا ایتالیا منتشر شد. بعد از این شایعاتى پیرامون ابراز علاقه سرمربى سابق تیم ملى ایران براى جذب معروف منتشر شد. البته این موضوع هنوز از سوى معروف و ولاسکو تایید نشده چون هر دو درگیر لیگ ملت هاى والیبال هستند؛ اما دور از ذهن هم به نظر نمی رسد.


از سوى دیگر امروز سایت والیبال ایتالیا به نقل از یکى از مسئولان باشگاه سیه نا رسما تایید کرده که مذاکرات براى جذب سعید معروف آغاز شده است.


سیه نا که به تازگى باز هدایت خوان سیچلو از سرى B به سرى A والیبال ایتالیا صعود کرده، خواهان جذب پاسور ٣٢ ساله ایرانى است.


سیچلو که سال ها سابقه حضور در ایران به عنوان دستیار ولاسکو و لوزانو و همچنین سرمربى تیم امید را دارد، با توجه به شناختى که از معروف دارد، مى خواهد او را براى تقویت تیمش به سیه نا ببرد.


حالا باید دید پیشنهادهاى ایتالیایى مورد استقبال سعید معروف قرار مى گیرد یا کاپیتان تیم ملى ایران ترجیح مى دهد همچنان به مسیر خود در لیگ ایران ادامه دهد.

دیدگاه‌ها