کد خبر : 1527445 | 10 خرداد 1397 ساعت 12:22 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

حکومت نظامی لوو در اردوی تیم ملی آلمان

آلمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پای به جام جهانی 2018 خواهد گذاشت و یواخیم لوو دوست ندارد وجهه تیمش در این رقابت ها به هیچ وجه خدشه دار شود.

حکومت نظامی لوو در اردوی تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، آلمان به دنبال این است که برای اولین بار پس از برزیل که در سال‌های 1958 و 1962، از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد، به دومین تیمی تبدیل شود که به چنین دستاوردی دست پیدا کرده است. از همین رو، لوو قوانین سختگیرانه ویژه ای برای بازیکنانش در نظر گرفته است.

 

او در این رابطه گفت:" بازیکنان با قوانین رفتاری ما کاملا آشنا هستند. آنها می‌دانند که انگیزه های ما چیست. هر بازیکنی بخشی از این پازل است، تیم، مهم تر از افراد است."

 

1306362

 

نشریه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که به محض شروع جام جهانی، بازیکنان آلمان در فضایی کاملا ایزوله زندگی خواهند کرد، هر چند که فرصت وقت گذرانی با خانواده به آنها داده خواهد شد. لوو در سال 2014 به خانواده بازیکنان اجازه داده بود که در هتل تیم ملی آلمان مستقر شوند. بازیکنان زمان بیشتری برای گذراندن با خانواده هایشان داشتند و در نهایت نیز آلمان قهرمان رقابت ها شد.

این بار اما لوو اجازه چنین کاری را نداده است. بازیکنان تا پیش از حضور در روسیه می‌توانند کنار خانواده هایشان باشند ولی به محض ورود به روسیه، آنها تنها خواهند بود و اجازه ملاقات با همسران شان را نخواهند داشت. در حقیقت لوو این تصمیم را برای کنترل روابط زناشویی بازیکنان گرفته که ممکن است برخی بازیکنان را در حساس ترین تورنمنت جهان دچار مشکل کند.

مصرف نوشیدنی های الکلی به کل در این تیم ممنوع خواهد بود. استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط بازیکنان در طول تورنمنت و به اشتراک گذاشتن تصاویر داخل رختکن و هتل تیم به کلی ممنوع است.

 

لوو به این خاطر چنین رویکردی پیش گرفته که نمی‌خواهد کوچکترین نکته ای از تاکتیک‌ها و تفکراتش به بیرون از اردوی آلمان درز کند. همچنین او تمایلی ندارد که تیترهای منفی روزنامه ها علیه بازیکنانش منتشر شوند. پیش از این، مسوت اوزیل و ایلکای گوندوگان پس از عکسی که با رجب طیب اردوعان انداخته بودند، به شدت مورد انتقاد نشریات آلمان قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها