کد خبر : 1527451 | 10 خرداد 1397 ساعت 12:28 | 217.8K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو تکلیف عالیشاه را مشخص کرد

امید عالیشاه در بازگشت به پرسپولیس در فصل آینده در پست مهاجم به کار گرفته خواهد شد.

برانکو تکلیف عالیشاه را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه که در لیگ شانزدهم این تیم را برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی به مقصد تراکتورسازی ترک کرده بود، اکنون آماده حضور در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ در فصل پیش رو است.


عالیشاه که با بدشانسی بزرگی همانند احمد نوراللهی در زمان حضور در تراکتورسازی مواجه شد و مجبور شد بیش از یک و نیم سال دوری از فوتبال را تحمل کند، در بازگشت به ترکیب این تیم نیز مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت تا تیره‌روزی‌‎هایش در تبریز تکمیل شود. با این حال او در روزهای پایانی فصل گذشته توانست با دریافت کارت پایان خدمتش به اردوی پرسپولیس اضافه شود و تمرینات خود را دنبال کند. آمادگی عالیشاه با استقبال برانکو ایوانکوویچ نیز همراه شد تا بارها به تمجید از او پرداخته و روحیه‌اش را برای ادامه این روند افزایش دهد.


برانکو در چند مرحله نیز با عالیشاه جلسات خصوصی برگزار کرد و شرایط و روند آماده سازی‌اش را مورد بررسی قرار داد. در این جلسات گفته می‌شود سرمربی سرخپوشان در خصوص پست مدنظرش برای بکارگیری این بازیکن در فصل آینده نیز با او گفتگو کرده است. عالیشاه که پیش از ترک پرسپولیس در چندین بازی به عنوان مهاجم برای سرخپوشان به میدان رفت، احتمالا در فصل آینده نیز چنین وضعیتی را دنبال کند و بار دیگر به پست مهاجم بازگردد و یکی از زوج‌های علی علیپور محسوب شود. عالیشاه که در دوره پانزدهم لیگ برتر با 12 پاس گل برترین پاسور لیگ نیز شده بود، اینبار باید از پست مورد علاقه‌اش در وینگر چپ دل بکند و یک خط جلوتر به بازی بپردازد.


برانکو که بعد از جدایی مهدی طارمی، توانسته بود با روحیه و انگیزه‌ای که به علی علیپور داده بود او را تبدیل به برترین گلزن لیگ کند، باید دید اینبار هم چهارمین آقای گل پیاپی لیگ را در اردوگاه خود خواهد دید یا خیر.


عالیشاه که در لیگ شانزدهم و با حضور سیدجلال حسینی علیرغم سابقه طولانی تر خود در این تیم بازوبند را به مدافع باتجربه و ملی‌پوش پیشکش کرده بود، اکنون با روحیه بالا و انگیزه زیاد قصد دارد فصل آینده با شماره 2 و بعنوان یکی از کاپیتان‌های این تیم فصل باشکوهی را پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها