کد خبر : 1527583 | 11 خرداد 1397 ساعت 10:32 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیام معنا دار بنزما

زیدان سرمربی بعدی تیم ملی فرانسه؟

خداحافظی کریم بنزما با زین الدین زیدان و جملاتی که او بیان کرده، این احتمال را که زیدان پس از جام جهانی، جانشین دشان در تیم ملی فرانسه خواهد شد را افزایش داده است.

زیدان سرمربی بعدی تیم ملی فرانسه؟

به گزارش "ورزش سه"، زیدان روز گذشته بدون هیچ اطلاع قبلی اعلام کرد که همکاری اش با باشگاه را پس از 2 سال و نیم به پایان می‌رساند و استعفا می‌دهد. این در حالیست که پنج روز قبل از این موضوع، رئال با شکست لیورپول قهرمان چمپیونزلیگ شده بود. از زیدان همواره به عنوان سرمربی آینده تیم ملی فرانسه یاد می‌شد و دیدیه دشان نیز در پایان جام جهانی از سمت خود کنار خواهد رفت. بنزما که همواره زیدان به خاطر بازی دادن به او مورد انتقاد قرار گرفته، از سال 2015 به دلیل مسائل انضباطی به تیم ملی فرانسه دعوت نشده و حالا صحبت‌های بنزما در خداحافظی با زیدان، شک و شبهه‌های فراوانی ایجاد کرده است.

 

 

1306476

 

 

بنزما در توئیتر نوشت:" افتخار بازی کردن با تو را نداشتم برادر ولی این افتخار را داشتم که تو مربی من باشی. بنابراین از اعماق قلبم، از آنچه برایم در این مدت انجام دادی سپاسگزارم.  هر آنچه برایت رخ می‌دهد، در آن موفق باشی و شاید اگر خدا بخواهد، دوباره به زودی تو را ببینم."

 

قرارداد دشان تا سال 2020 اعتبار دارد ولی جایگاه او در تیم متزلزل شده و ناکامی در روسیه می‌تواند با اخراج او همراه شود.

دیدگاه‌ها