کد خبر : 1527615 | 11 خرداد 1397 ساعت 14:19 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی یا فرکی؛ سرمربی فصل آینده فولاد؟

سید سیروس پورموسوی و حسین فرکی گزینه های اصلی تیم فولاد خوزستان در فصل آتی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تغییرات باشگاه فولاد خوزستان با برکناری علیرضا اژدری زاده و حضور محمدرضا شریف به عنوان سرپرست و انتخاب هیات مدیره جدید آغاز شد.


با این تغییرات اما وضعیت سرمربی فصل بعد تیم هنوز مشخص نیست، عده ای می گویند پورموسوی که با این تیم قرارداد رسمی دارد در فولاد می ماند و عده ی از بازگشت فرکی به فولاد سخن می گویند.


فولاد با پورموسوی در بسیاری از هفته ها در بین تیم های بالای جدولی بود اما حواشی پایان فصل باعث شد که این تیم نتواند سهمیه آسیا را کسب کند که پس از لیگ علیرضا اژدری زاده اعلام کرد که تیم به تمامی هدف های خود رسیده اما شریف در مصاحبه اخیرش از هدف کسب سهمیه آسیایی سخن گفت، مسئولان فولاد در ابتدای فصل تنها از پورموسوی خواسته بودند تا با بودجه کم تر تیمشان را در لیگ برتر حفظ کند.


فولاد بعد از رفتن اسکوچیچ سکان هدایت را به نعیم سعداوی سپرد اما این سرمربی خوزستانی تنها یک فصل در این تیم ماند و فرصت شکوفایی استعداد مربی گری خود را نیافت و اگر سرنوشت پورموسوی نیز بخواهد اینگونه رقم بخورد شاید مربی فولاد در فصل بعد نتواند با احساس ارامش در این تیم مربی گری کند، پورموسوی،  فرکی و یا گزینه دیگر نیاز به بودجه کافی، حمایت هواداران، آرامش و البته ثبات دارند تا موفق شوند، موفقیت قطعا یک شبه به دست نمی آید.

 

حسین فرکی اما با فولاد در لیگ برتر قهرمان شده، در بین طرفداران فولاد محبوب است و گزینه دوم بعد از پورموسوی است، باید منتظر ماند و دید که هیات مدیره جدید فولاد که هنوز هیچ فعالیت نقل و انتقالاتی انجام نداده در نهایت به کدامیک اعتماد خواهد کرد، به نظر نمی رسد گزینه سومی در کار باشد.

 

1306510

دیدگاه‌ها