کد خبر : 1527768 | 12 خرداد 1397 ساعت 09:56 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

چوب خطم در پیکان پر شده بود!

بارانی: می‌خواهم به تیمی بروم که به تیم ملی برسم

خداحافظی اینستاگرامی محمدصادق بارانی از پیکان بعد از 6 سال حضور در این تیم اکنون نام این بازیکن را در بین سوژه‌های نقل و انتقالاتی جذاب تابستان نیز قرار داده است.

بارانی: می‌خواهم به تیمی بروم که به تیم ملی برسم

به گزارش "ورزش سه"، صادق بارانی تصمیم گرفت از محیط کم حاشیه پیکان فاصله بگیرد و اکنون عزم خود را برای انتخاب تیمی که از آن به تیم ملی برسد جزم کرده است. کمتر کسی تصور می‌کرد در بین ستاره‌هایی که از پیکان به دنبال جدایی باشند نام صادق بارانی، کاپیتان جوان این تیم نیز قرار گیرد. او اما روز گذشته با خداحافظی اینستاگرامی‌اش همه معادلات را برهم زد.


بارانی در این خصوص به ایلنا گفته: بالاخره باید یک روزی این کار را می کردم که قسمت شد این فصل تصمیم به جدایی بگیرم. این تصمیم چندان آسان نبود و به هرحال من چندین سال در این تیم حضور داشتم. باید در همین ابتدا هم بگویم که بحث جدایی‌ام از این تیم چندان به مسائل مالی ارتباطی نداشت و خودم خواستم در تیم دیگری فوتبالم را تجربه کنم.


وی ادامه داد: من شش، هفت سال در پیکان بهترین شرایط را داشتم و به کاپیتانی این تیم هم رسیدم ولی برای پیشرفت کردن نیاز داشتم به تیم دیگری بروم.


بارانی در خصوص مقصد خود و اینکه چه تیمی را انتخاب خواهد کرد گفت: هنوز تصمیمی برای انتخاب تیم آینده‌ام نگرفته‌ام و در حال حاضر به این فکر می‌کنم کدام تیم باعث پیشرفتم می‌شود و می‌توانم از این طریق به پیراهن تیم ملی برسم. چند پیشنهاد دارم که در آینده آنها را بررسی می کنم و با یکی از آنها به توافق می‌رسم.


وی از افشای نام تیم آینده و پیشنهاداتی که در دست دارد خودداری می‌کند و در این خصوص می‌گوید: بگذارید با هر یک از این تیم‌ها به توافق رسیدم نام ببرم. الان درست نیست که هنوز وارد مذاکره نشدم سریع اسم تیم‌ها را اعلام کنم.


کاپیتان سابق پیکان درباره اینکه آیا بهتر نبود با توجه به شرایطی که در جمع شاگردان جلالی داشت به کارش در این تیم ادامه می‌داد گفت: من هرچه دارم از پیکان دارم و این تیم را فراموش نمی‌کنم ولی یک جورهایی چوب خطم در این تیم پر شده بود و باید آن را ترک می‌کردم. الان بهترین زمان برای ترک تیم بود.


پیکان طی سال‌های اخیر در زمینه بازیکن سازی و خروج ستاره‌ها عملکرد فوق العاده‌ای داشته و بعد از سیامک نعمتی، گادوین منشا، مرتضی آقاخان، مهدی شیری و سیاوش یزدانی اکنون بارانی را نیز در اختیار دیگر تیم‌ها قرار می‌دهد: پیکان با جدایی امثال ما لنگ نمی‌ماند و همانطور که خودرو تولید می کند، بازیکن هم تولید می‌کند . باشگاه پیکان پرورش بازیکن هم دارد و سال دیگر هم خیلی‌ها به فوتبال ایران معرفی خواهند شد.


بارانی در پایان درباره اینکه آیا با توجه به حضورش در تیم‌های پایه استقلال امکان دارد پیراهن آبی را برتن کند گفت: من از پایه های استقلال رشد کردم و به پیکان رفتم. باید ببینم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و شرایط در کدام تیم برایم مهیا می‌شود. امیدوارم که تیمی را انتخاب کنم از آن به تیم ملی برسم.

دیدگاه‌ها