کد خبر : 1527778 | 12 خرداد 1397 ساعت 10:20 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

حرص و جوش دعوت به تیم ملی را نمی‌خورم

شیخ‌ویسی: مشکلی با ماندن رحمان احمدی ندارم

دروازه بان جدید پیکان ابراز امیدواری کرد فصل خوبی را در این تیم سپری کند.

شیخ‌ویسی: مشکلی با ماندن رحمان احمدی ندارم

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حضورش در تیم پیکان بیان کرد: مسئولان باشگاه پیکان با من تماس گرفتند و بعد از مذاکراتی که داشتیم به توافق رسیدیم و قرارداد امضا کردیم. پیکان تیم باشخصیتی است و امیدوارم بتوانم مهره موثری برای این تیم باشم.


وی درباره جدایی اش از استقلال خوزستان گفت: در این چند سال از نظر مالی واقعا سختی کشیدم. این مشکلات همه بازیکنان را کلافه کرده بود و اگرچه از نظر فوتبالی واقعا به من کمک کرد اما اذیت شدیم. با این حال خوشحالم که به پیکان پیوستم و امیدوارم روزهای خوبی را تجربه کنم.


دروازه بان پیکان با اشاره به جدایی برخی بازیکنان کلیدی این تیم خاطرنشان کرد: شرایط باشگاه پیکان طوری است که به جای نفرات جدا شده بازیکنان جدید به خدمت می گیرد و جای خالی نفرات قبلی پر می شود. مشکلی از این بابت نیست و قطعا با تلاش مدیریت و کادرفنی تقویت می شویم و شرایط مطلوبی پیدا می کنیم.


شیخ ویسی در پاسخ به این پرسش که آیا رحمان احمدی در پیکان خواهد ماند، افزود: من اطلاعی از این موضوع ندارم. آقا رحمان بزرگ ما هستند و احترامش واجب است. با ماندن او در پیکان هیچ مشکلی ندارم و اگر او باشد هم با یکدیگر رقابت می کنیم و مشکلی نیست.


وی درباره شانس خود برای رسیدن به تیم ملی فوتبال تاکید کرد: رسیدن به تیم ملی دور از ذهن نیست اما واقعا اینطور نیست که بخواهم بابت دعوت نشدن حرص و جوش بخورم. به هر حال کادرفنی تیم ملی به دنبال گلرهای جوان تر است و من نیز بهترین تمریناتم را انجام می دهم تا هرچه خیر است، پیش بیاید.

دیدگاه‌ها