کد خبر : 1527780 | 12 خرداد 1397 ساعت 10:23 | 98.2K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک پرسپولیس همچنان امیدوار به بازگشت

چراغ سبز مسلمان یا تابلو ورود ممنوع برانکو

محسن مسلمان بار دیگر با حرکت خود در فضای مجازی خبرساز شده است و اینبار تگ کردن برانکو ایوانکوویچ روی پست اینستاگرامی‌اش شایعات جدیدی را شکل داده است.

چراغ سبز مسلمان یا تابلو ورود ممنوع برانکو

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان از ابتدای نیم فصل لیگ هفدهم به یک نیمکت نشین صرف در پرسپولیس تبدیل شد تا جایگاهش در جمع شاگردان برانکو به حضور 14 دقیقه‌ای او در لیگ قهرمانان آسیا که این تیم هشت دیدار را پشت سر گذاشت کاملا اختلاف نظر طرفین را به نمایش بگذارد.


مسلمان تمام طول نیم فصل گذشته را در سودای دقایقی کوتاه برای حضور در ترکیب پشت سر گذاشت و در پایان هر بازی نیز حسرت بزرگی برایش شکل گرفت که نشانه جدایی‌اش از این تیم تلقی می‌شد. هرچه فصل به انتهای خود نزدیک می‌شد زمزمه جدایی او شکل واقعی‌تری به خود می‌گرفت و خود او نیز در گفتگوهای دوستانه به این مساله دامن می‌زد و مدعی بود تنها چند هفته با جدایی از سرخپوشان فاصله دارد.


ماجرای جدایی او زمانی جدی‌تر شد که در مقابل درخواست حمیدرضا گرشاسبی برای تمدید قرارداد مدعی شد نمی‌خواهد با حضور دوباره در جمع شاگردان برانکو، نیمکت نشینی را بار دیگر تجربه کند و به آن به صورت تلویحی پاسخ منفی داد.


هافبک مورد علاقه سکونشینان البته بعد از اینکه برای پیگیری مسائل مالی خود در باشگاه حضور یافت با پیشنهاد دوباره‌ی مدیران برای ادامه همکاری مواجه شد. در این بین طرفین به این تفاهم دست یافتند که در صورت رضایت برانکو ایوانکوویچ کار خود را برای فصل آینده نیز ادامه دهند. موضوعی که توسط رضا چلنگر قرار بود به اطلاع برانکو ایوانکوویچ که در کرواسی حضور دارد رسانده شود. پاسخ اما همانطور که پیش بینی می‌شد منفی بود. سرمربی کروات سرخپوشان کلافه از اتفاقات حاشیه‌ای که این بازیکن شکل داده بود همان پاسخی را داد که پیش از این به رامین رضاییان داده بود.


مسلمان که پیش از پایان فصل گزینه جدی حضور در سپاهان محسوب می‌شد اکنون با حضور امیر قلعه نویی گفته می‌شود از این تیم دور شده است. سپاهان در حال حاضر پیام نیازمند، ابراهیم صالحی، سجاد شهباززاده، کی روش استنلی و محمد ایرانپوریان را جذب کرده و قلعه نویی دو بازیکن دیگر را نیز زیر سر دارد که در بین آنها نام محسن مسلمان قرار ندارد. با این حال ذوب آهن جدی‌ترین گزینه‌ای است که خواهان بازگشت بازیکن آکادمی خود است. مسلمان که دوران جوانی‌اش را در جمع سبزپوشان اصفهانی پشت سر گذاشته، آذری و نمازی را خواهان خود می‌بیند و این در شرایطی است که تنها مانع احتمالی در راه این انتقال مسائل مالی خواهد بود و مطمئنا ذوبی‌ها آنطور که مسلمان انتظار دارد نظر او را برآورده نخواهند کرد. برترین هافبک پاسور فصل هفدهم فوتبال ایران البته یک گزینه یونانی نیز در جیب دارد که هنوز پاسخی به آن نداده است.


او روز گذشته اتفاق شگفت انگیزی را شکل داد. قرار دادن عکسی در پست اینستاگرامی و تگ کردن اکانت برانکو ایوانکوویچ روی آن شایعات زیادی را طی ساعات اخیر شکل داده است. شایعاتی مبنی بر تمایل این بازیکن برای به دست آوردن دل سرمربی و بازگشت دوباره به اردوگاه قرمز. با جدایی فرشاد احمدزاده به عنوان یکی از سه تفنگدار و وضعیت نامشخص کمال کامیابی نیا اکنون باید دید شرایط برای نفر آخر این گروه چطور پیش خواهد رفت.


بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و ناامیدی برای بخشش محرومیت در شرایطی که این تیم با شرایط سختی لیگ هجدهم را آغاز خواهد کرد این امیدواری بزرگ را هم در بین طرفداران و هم محسن مسلمان شکل داده تا بتواند از این مساله برای بازگشت سود ببرد. او گام اول را برای اینکه نگاه برانکو را به خود جلب کند با قراردادن عکسی در اینستاگرام و شش قلب سرخ برداشته است. شاید برانکو نیز برخلاف گذشته که مصالح تیمی را به دیگر مسائل ترجیح داد و بر پایه آن از نام‌هایی مثل رامین رضاییان به سادگی گذشت، اینبار به مسلمان فرصت دوباره‌ای برای اصلاح رفتار گذشته را بدهد.

دیدگاه‌ها