کد خبر : 1527811 | 12 خرداد 1397 ساعت 11:44 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاهرودی: شانس بازی در بوندس لیگا را از دست دادم

پیشکسوت پرسپولیس می گوید با از دست دادن جام جهانی 98 فرانسه مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.

شاهرودی: شانس بازی در بوندس لیگا را از دست دادم

به گزارش "ورزش سه"، رضا شاهرودی مدتی است توسط حمید استیلی به عنوان یکی از مربیان تیم ملی امید انتخاب شده و در کنار کرانچار کارش را آغاز کرده است. او درباره حضورش در کادر فنی تیم امید به خبرنگار ما گفت: باید از آقای استیلی تشکر ویژه ای داشته باشم که از میان گزینه های مختلفی که وجود داشت، بنده را مورد لطف قرار دادند. من همیشه از تیم های پایه به خصوص تیم امید پرسپولیش پیشنهاد داشتم ولی به دلیل حواشی و شائبه های موجود در این فضا ورود نمی کردم. اما اینجا بحث ملی مطرح است و حالا هم با تمام توان در خدمت تیم ملی هستم.


پیشکسوت پرسپولیس در مورد شانس تیم امید برای صعود به المپیک و شکستن طلسم ناکامی ها تصریح کرد: ما در همه ادوار بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داشتیم اما بحث صعود به یک نفر برنمی گردد. این موفقیت یک عزم ملی می خواهد و باید فدراسیون به عنوان متولی اصلی همانند تیم بزرگسالان این تیم را جدی بگیرد. باشگاه ها نیز می توانند با تعامل شرایط حضور بازیکنان در اردوها را تسهیل کنند. من فکر می کنم پتانسیل لازم را برای موفقیت داریم و با یک مدیریت درست می توانیم بعد از سالها به المپیک برویم.


او درباره انتقادات وارده بابت انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی تیم امید گفت: کرانچار کارنامه مشخصی دارد و در فوتبال ایران سالها حضور داشته است. عدم نتیجه گیری سپاهان در فصل قبل را نباید در مورد او ملاک قضاوت قرار بدهیم. کرانچار قابلیت های فنی زیادی دارد و به نظرم کاریزمای لازم را برای هدایت موفقیت آمیز تیم امید را دارد.  


مربی تیم ملی امید در آستانه رقابت های جام جهانی به مرور خاطراتش از جام جهانی 98 فرانسه پرداخت و گفت: هیچ وقت یادم نمی رود در آن روزها به من چه گذشت. دقیقاً یک روز قبل از بازی با یوگسلاوی بود که برای تمرین آخر به ورزشگاه رفتیم. بعد از گرم کردن به دو دسته تقسیم شدیم و دو تایم ده دقیقه ای فوتبال بازی کردیم. در یک صحنه با حمید استیلی هوا پردیم و وقتی پایین آمدم، مچ پایم پیچ خورد. 


او ادامه داد: در آن مقطع قراردادم با هامبورگ نهایی شده بود و آنها می گفتند ما منتظریم شاهرودی را در یک بازی ببینیم. از بازی یوگسلاوی تا بازی با آلمان 10 روز فرصت داشتیم و همه تلاشم را کردم تا بازی کنم چون خوب می دانستم با یک بازی هم می توانم قراردادم با هامبورگ را نهایی کنم. قبل از بازی با آلمان کورتون هم زدم و برای گرم کردن به زمین رفتم اما آنقدر درد داشتم که نتوانستم حتی راه بروم. با این اتفاق مسیر زندگی ام به کلی تغییر کرد و آرزوی بازی در بوندس لیگا برای همیشه نابود شد. 


شاهرودی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در جام جهانی خاطرنشان کرد: امیدوارم کی روش در مورد سیدجلال تجدیدنظر کند. در بازی با ترکیه همه دیدند که تیم ملی از عمق خط دفاعی چقدر ضربه خورد و نبود یک بازیکن با تجربه مثل سیدجلال کاملاً حس می شد.

دیدگاه‌ها