کد خبر : 1527841 | 12 خرداد 1397 ساعت 13:35 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ ربیعی سرمربی آلومینیوم اراک شد

سرمربی فصل قبل بادران هدایت آلومینیوم اراک را بر عهده گرفت.

رسمی؛ ربیعی سرمربی آلومینیوم اراک شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی موفق بادران در دو فصل گذشته روز شنبه با حضور در نشست خبری به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک انتخاب شد.

 

ربیعی که در دو فصل گذشته با بادران نمایش های موفقی در لیگ یک داشت و در هر دو فصل نیز تا هفته های پایانی در جمع مدعیان صعود بود، بعد از پایان فصل قرارداد خود را با بادران برای فصل آینده تمدید نکرد تا به این ترتیب در ادامه مسیر مربی گری خود به اراک سفر کند و هدایت آلومینیوم را بر عهده بگیرد.


آلومینیوم اراک طی سال های گذشته تبدیل به تیمی معمولی و غیر مدعی در لیگ یک شده بود اما پیش از پایان فصل جدید تغییرات مدیریتی در این باشگاه ایجاد شد و کادر جدید مدیریتی صعود به لیگ برتر را به عنوان هدف اصلی این مجموعه معرفی کرد تا اراک نیز بتواند حضور در سطح اول فوتبال ایران را تجربه کند.

 

1306733


تغییر رویکرد مدیران آلومینیوم اراک باعث شد تا این تیم به دنبال گزینه ای برای هدایت این تیم باشند که بتواند نماینده اراک را راهی لیگ برتر کند و به همین دلیل ربیعی برای این کار انتخاب شد تا آلومینیوم برای سال آینده نیز به لیست مدعیان لیگ یک اضافه شود.


این تیم اراکی با انتخاب سرمربی خود به زودی وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی خواهد شد و به نظر می رسد با بودجه ای مناسب، تبدیل به یکی از قطب های لیگ یک در فصل آینده شود.

دیدگاه‌ها