کد خبر : 1527844 | 12 خرداد 1397 ساعت 13:50 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

فراموشی تمدید قراردادها با تمرکز روی تیام و تازه واردها

مدیران استقلال فعلا تمرکز خود در فصل نقل و انتقالات را بر روی جذب بازیکنان جدید گذاشته اند.

فراموشی تمدید قراردادها با تمرکز روی تیام و تازه واردها

به گزارش "ورزش سه"، استقلال از جمله تیم های پرکار در بازار نقل و انتقالات است که اخبار زیادی را به خود اختصاص داده و تا به حال نیز موفق به جذب یک بازیکن شده است اما با این وجود هنوز خواسته اصلی شفر که تمدید قرارداد چند بازیکن است، محقق نشده تا سرنوشت این بازیکنان در هاله ای از ابهام باشد.


سرور جپاروف، امید ابراهیمی، وریا غفوری، فرشید باقری و علی قربانی از جمله بازیکنانی هستند که قرارداد آنها با استقلال به اتمام رسیده و در این میان امید ابراهیمی ملی پوش برای تمدید قرارداد خود در تهران حضور ندارد و آبی ها نمی توانند با او توافق کنند اما فعلا خبری از مذاکره با دیگر بازیکنان نیست.


جپاروف تهران را ترک کرده و وریا غفوری در شرایطی که مدیران استقلال فرصت داشتند بعد از خط خوردن از فهرست تیم ملی با تمدید قرارداد او به این بازیکن روحیه بدهند، فعلا خبری از این کار نیست. همچنین فرشید باقری و علی قربانی دو بازیکن دیگری که شفر به آنها علاقه دارد نیز شرایط مشابهی دارند و استقلالی ها فعلا مذاکرات رسمی خود را با آنها برگزار نکردند و یا حداقل به اندازه جذب بازیکنان جدید روی آن مانور نداده است.


شرایط استقلال طی روزهای اخیر به شکلی است که تمام تمرکز کادر مدیریتی این باشگاه بر روی جذب بازیکنان جدید و البته حفظ تیام است؛ اتفاقی که می تواند در نهایت باعث از دست رفتن مهره تاثیر گذاری مانند جپاروف و یا باقری شود و شاید بهتر باشد مدیران استقلال در این روزها پرونده تمدید قراردادها را که بهتر بود قبل از پایان فصل نهایی می شد، به جریان بیاندازند.

دیدگاه‌ها