کد خبر : 1527891 | 12 خرداد 1397 ساعت 18:23 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

ضرب الاجل پوچتینو برای رئال مادرید

مائوریسیو پوچتینو، گزینه اول فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال برای جانشینی زیدان است.

ضرب الاجل پوچتینو برای رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که پوچتینو قراردادش با تاتنهام را تا سال 2023 تمدید کرد. روزی که او برگه قراردادش را امضا می کرد، نمی دانست که قرار است زیدان با استعفای خود دنیای فوتبال را شوکه کند. حال او گزینه نخست جانشینی زیزو در رئال محسوب می شود؛ درست چند روز پس از تمدید قرارداد.

 

 

1306444

 

 

پوچتینو‌ روز گذشته در خانه کتاب بارسلونا، نسخه اسپانیایی کتابش را رونمایی کرد و البته محور بیشتر سوالات از وی، در مورد حضورش روی نیمکت رئال بود. سرمربی آرژانتینی حاضر نشد این احتمال را رد کند اما تاکید داشت که وارد جنگ با تاتنهام نخواهد شد و به عبارتی توپ را در زمین مدیران رئال انداخت. او همچنین هشدار داد که رئیس تاتنهام به سادگی تسلیم نخواهد شد.

 

حضور کلودیو کورتی، ایجنت نزدیک به باشگاه رئال در مراسم رونمایی کتاب پوچتینو نیز شائبه بر انگیز بود. گفته می شود که پوچتینو از طریق کورتی نسبت به پیشنهاد رئال آگاهی پیدا کرده است.

او البته که دوست دارد سرمربی بعدی رئال باشد و به همین دلیل ضرب الاجلی 5 روزه برای کهکشانی ها تعیین کرده است تا در همین مدت کوتاه، تکلیف آینده اش مشخص شود. اینکه او باید به پروژه خود در تاتنهام ادامه دهد یا اینکه رضایتش برای جدایی از باشگاه لندنی گرفته شده و در بزرگترین باشگاه فوتبال دنیا مشغول فعالیت شود.

 

دیدگاه‌ها