کد خبر : 1527923 | 12 خرداد 1397 ساعت 20:22 | 161.4K بازدید | 0 دیدگاه

اختصاصی ورزش سه: "A Bola:

ایران، تیم متعصب با توانایی جابجا کردن کوه

در آستانه جام جهانی ٢٠١٨ A Bola ، مرجع اول فوتبال پرتغال، در ویژه نامه جام جهانی تحلیلی از شرایط صعود، مشکلات کی روش در ایران، منتشر کرد.

ایران، تیم متعصب با توانایی جابجا کردن کوه

به گزارش "ورزش سه" رویارویی ایران و پرتغال در گروه دوم جام جهانی ٢٠١٨، باعث توجه ویژه رسانه های معتبر پرتغالی به تیم ملی ایران شده است. A Bola، شرایط ایران را اینگونه تشریح کرد:

 

به گفته منتقدان، ایران تنها ٠/٢٪؜ شانس قهرمانی در جام جهانی را دارد، اما کسانی که جام جهانی ٢٠٠٦ آلمان (اشاره به رویارویی ایران و پرتغال در مرحله گروهی) را به خاطر دارند، می دانند که انگیزه و باور تیمی ایران برای هر مسابقه، می تواند شرایط سختی را برای پرتغال و اسپانیا مدعیان اصلی گروه B در روسیه، به وجود آورد.

کارلوس کی روش که از سال ٢٠١١ ناخدای کشتی ایران شد، با تمرینات سخت سعی در تغییر روش بازی تیمی و دیکته متود خود به ایران را پیش رو گرفت. البته در این مدت موانع بزرگی در مقابل خود دید که اکثرا منشاء در رویارویی ناتمام و پیوسته او با دو باشگاه بزرگ ایرانی (استقلال و پرسپولیس) داشت.

 

1306823

 

کی روش در هیچ مقطعی ساکت نماند و برخلاف فشارها و نظرات وارده، تیم چند دسته و پُر حواشی ایران را به عنوان اولین کشور آسیایی به جام جهانی روسیه رساند. در مقطع کنونی تمامی مشکلات و حواشی ها از میان رفته و ایران با اتحاد کامل به مقابله با حریفان خواهد رفت.

فقط ٠/٢٪؜ شانس قهرمانی برای ایران؟ برای ایران این تنها یک عدد روی کاغذ است. امیر عابدزاده، دروازه بان ماریتیمو و سردار آزمون، مهاجم خطرناک و گل زن ایران، از چهره های شناخته شده تر برای پرتغالی ها هستند.

 

ترکیب نهایی ایران در روسیه توسط A Bola این گونه پیش بینی شد:
آرایش ٤/٢/٣/١، بیرانوند، خان زاده، پورعلی گنجی، رضاییان، میلاد محمدی، عزت اللهی ،حاج صفی، جهان بخش، دژاگه، قدوس و آزمون.

 

1306821

دیدگاه‌ها