کد خبر : 1527993 | 13 خرداد 1397 ساعت 10:41 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

کوتینیو: این جام جهانی، جام جهانی نیمار و صلاح است

فیلیپه کوتینیو معتقد است حالا دیگر نوبت فوتبالیست‌هایی به جز کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است که در جام جهانی امسال بدرخشند.

کوتینیو: این جام جهانی، جام جهانی نیمار و صلاح است

به گزارش "ورزش سه"، او معتقد است جام جهانی پیش رو به جای رونالدو و مسی، ستاره‌های جدیدی خواهد داشت. ده سال است که رونالدو و مسی توپ طلای فیفا را به خود اختصاص داده‌اند، درحالیکه هیچ‌یک از آنها تا کنون موفق نشده جام جهانی را بالای سر ببرد. هر دو ستاره‌ها برای درخشش در روسیه آماده هستند، رونالدو رهبری پرتغال را به دست خواهد داشت و مسی هم بدون شک ستاره‌ی بی چون و چرای آرژانتین خواهد بود. ولی کوتینیوی برزیلی معتقد است این جام جهانی شاهد حضور و درخشش فوتبالیست‌های دیگری خواهد بود که نشان خواهند داد استعدادهای دنیای فوتبال بیش از اینها است. این ستاره‌ی بارسلونا از یکی از هموطنان خود و هم‌تیمی سابقش در لیورپول دفاع کرده و معتقد است در جام جهانی روسیه از آنها بسیار خواهیم شنید.

 

 

1302041

 

 


کوتینیو گفت:" به نظرم این جام جهانی برای کسانی که می‌خواهند از فرصت‌هایشان استفاده کنند، بهترین موقعیت است. مسی و رونالدو سالهای سال است که درخشیده‌اند. فکر کنم حالا دیگر نوبت بازیکن های دیگر است که می‌خواهند بهترین‌های دنیا باشند، و البته بهترینهای جام جهانی. به نظر من محمد صلاح و نیمار، برای محقق کردن این رویا شانس زیادی دارند. البته موفقیت آنها به این بستگی دارد که تورنمنت چطور پیش خواهد رفت ولی آنها استعداد لازم برای موفق شدن را دارند. من به این دو فوتبالیست رای می‌دهم ".

دیدگاه‌ها