کد خبر : 1528078 | 13 خرداد 1397 ساعت 15:25 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

انصراف مرفاوی از سرمربیگری استقلال خوزستان

عبدالصمد مرفاوی به دلیل اختلاف در سیاست های او و باشگاه خوزستانی، از سرمربیگری این تیم انصراف داد.

انصراف مرفاوی از سرمربیگری استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه استقلال خوزستان نزدیک به یک ماه قبل با رفتن عبدالله ویسی به سراغ انتخاب سرمربی جدید رفتند و با عبدالصمد مرفاوی برای هدایت این تیم به توافق رسیدند.


مرفاوی اما در این مدت از شرایط تیم خود راضی نبوده و حالا صحبت از قطع همکاری با این باشگاه می کند. او در گفت و گو با ورزش سه اظهار داشت: من از تاریخ 17 اردیبهشت لیست بازیکنان حاضر در تیم استقلال خوزستان که تمایل داشتم فصل بعد هم در تیم بمانند، به باشگاه دادم. همچنین برنامه تمرینات و برنامه مالی خودم را نیز به مدیران ارائه کردم. به درخواست باشگاه، از تاریخ 5 خرداد در شهر اهواز شروع به تست گیری کردیم و 3 روز آنجا از بازیکنان مختلفی تست گرفتم. متاسفانه نتیجه این تست چندان مطلوب ما نبود و بازیکنانی که آنجا حاضر شده بودند، نهایتا در حد تمرین بودند. شاید می شد کسانی را پیدا کرد که با کار کردن در سال های آینده به ستاره تبدیل شوند، اما بازیکنی که در این فصل به استقلال خوزستان بیاید و در حد لیگ برتر باشد، به چشم ما نخورد.

 

او افزود: پس از اینکه تست ها رضایت بخش نبود، گزارش این مسئله را به باشگاه دادم و گفتم که از تست نتیجه قابل قبولی دستگیر ما نشد و باید هرچه سریع تر وارد بازار نقل و انتقالات شویم. مسئولان باشگاه به من اعلام کردند که اولویت جذب بازیکن تستی است. آنها برای خرید بازیکن هم بودجه ای به من پیشنهاد دادند که شاید حتی در حد بازیکن لیگ دسته 2 هم نبود.

 

مرفاوی در ادامه گفت: باشگاه قبلا گفته بود که صفر تا صد مسائل فنی با سرمربی است و در حد بودجه هم بازیکن می خریم. من هم می خواستم ترکیبی از جوان ها و باتجربه ها را به کار بگیرم و از آینده های باشگاه هم استفاده کنم. ضمن اینکه درخواست تمدید با بازیکنانی مثل شیخ ویسی را هم داده بودم.

 

پس از این اتفاقات باشگاه از من خواست که دوباره برای تست به اهواز بروم اما این کار را نکردم چون معتقد بودم وقت تلف کردن است و نتیجه ای نمی دهد. من خواستم با نفرات مدنظرم تمدید کنند تا با دانستن خروجی ها، به سراغ خرید بازیکن بروم اما مسئولان راضی به خرید بازیکن نیستند. من شرایط خودم را گفتم و آنچه مدنظرم بود انجام نشد.

 

من به باشگاه گفتم لیگ برتر بازیکنی می خواهد که قبلا بازی کرده باشد. البته از توانایی جوان های خوزستان هم خبر دارم ولی الان زمان این حجم از جوانگرایی نیست. من خودم هم استقلالی هستم و هم خوزستانی. مگر می شود دوست نداشته باشم جوانان خوزستان در تیمم حضور داشته باشند؟ اما بحث این است که از تست نهایتا 3،4 بازیکن مناسب شاید به دست بیاید که آن هم در آینده جواب می دهد.

 

او در ادامه اظهار داشت: من به باشگاه اعلام کردم که با این شرایط نمی شود کار کرد و نمی توانم به مردم خوزستان دروغ بگویم. من نه شعبده باز هستم و نه جادو بلدم. اختلاف ما در استراتژی است و من معتقدم نمی شود یک تیم را کلا بر پایه بازیکنان تستی بست اما اولویت مدیران استقلال خوزستان استفاده از نفرات تستی است. بدین ترتیب ادامه دادن ممکن نیست و با این شرایط من از حضور در این تیم انصراف می دهم.

 

مرفاوی درباره اینکه در صورت عدم حضور در استقلال خوزستان چه برنامه ای خواهد داشت، گفت: برنامه جایگزین ندارم و اگر شرایط ایجاب کند، یک فصل بیرون خواهم بود. معتقدم و البته تجربه کرده ام که در هر شرایطی نباید کار کرد.

 

دیدگاه‌ها