کد خبر : 1528104 | 13 خرداد 1397 ساعت 17:26 | 73.4K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت شدید گلزن ترکیه به ایران

توسون سر تماشاچی بی‌ادب را برید!

در بازی تیم ملی ترکیه با تونس، جنک توسون با تماشاچی‌ها درگیر شد و کارت قرمز دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ترکیه جمعه شب در یک بازی دوستانه در شهر ژنو سویس به دیدار تونس رفت. در دقیقه‌ی 59 بازی و در حالی که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می شد، دشنامی که از روی سکوها حواله‌ی جنک توسون شده بود، او را به شدت عصبانی کرد. البته این بازیکن با تجربه بعد از آن تلاش کرد هم‌تیمی‌های خود را آرام کند. داور بازی، فدایی سان، بعد از این اتفاقات به  جنک توسون، کارت قرمز نشان داد.

 

پدر و عموی جنک توسون، به پرتاب شدن یک مشعل از روی سکوها واکنش نشان دادند. بعد از آن معلوم می‌شود که پرتاب‌کنندگان آن بمب دودزا به پدر جنک حمله‌ کرده‌اند. جنک توسون که شاهد ماجرا بوده، وارد دعوا می‌شود.

 

1307024

 

1307021

 

جانشین رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه، علی درست، می‌گوید " بازی خوبی می‌شد. شخصاً به دیدار پدر جنک رفتم. مشعل بعد از پرتاب به شخصی که پشت سر او ایستاده بوده برخورد می‌کند. آن شخص مشعل را برداشته و به عقب پرتاب می‌کند. پدر جنک هم به شخص پشت سرش می‌گوید پرتاب مشعل به عقب، روی سکوها، کار درستی نیست. به همین علت بین آنها مناقشه و درگیری اتفاق می‌افتد "

 

توسون پس از این اتفاق اظهار داشت: وقتی پیراهن تیم ملی را به تن می کنید، باید مراقب رفتار خود باشید. من عصبانی بودم اما حالا از هواداران ترکیه عذرخواهی می کنم.

 

1307023

 

1307022

دیدگاه‌ها