کد خبر : 1528133 | 13 خرداد 1397 ساعت 18:28 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

نگران نباشید برانکو بهترین تصمیم را خواهد گرفت

درخشان: نمایندگان مجلس وارد بحث لیست تیم ملی نشوند

سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است که برانکو ایوانکوویچ در مقطع فعلی بهترین تصمیم را برای این تیم خواهد گرفت و هواداران این تیم نباید نگران باشند.

درخشان: نمایندگان مجلس وارد بحث لیست تیم ملی نشوند

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان در خصوص وضعیت این روزهای باشگاه گفت: بهرحال این مشکلی است که برای باشگاه شکل گرفته و چه خوب بود بازیکنان در این مقطع با درک شرایط تیم با آن بهترین همکاری را داشتند. با این حال پرسپولیس همیشه نشان داده که به فرد متکی نیست و امروز نه روز آزمون بازیکنان که روز آزمون هواداران است. هواداران باید در این مقطع کوتاه اما حساس بیشترین حمایت ممکن را از تیم داشته باشند و با انرژی و حمایت و تشویق خود کمبودها را به بهترین شکل جبران کنند. البته این نیاز به یادآوری ندارد و در طول تمام سالیان تاریخ باشگاه پرسپولیس هواداران بامعرفت‌ترین عناصر آن بودند.


حمید درخشان درباره عملکرد برانکو ایوانکوویچ مقابل محسن مسلمان گفت: مربی همواره بهترین تصمیم را در خصوص تیم خود می‌گیرد چرا که او مسوول نتایج و پاسخگو است و هیچ وقت نمی‌خواهد با تصمیم اشتباه کار را برای خود سخت کند. برانکو طی این سال‌ها نشان داده که از نظر فنی اشراف کاملی روی عملکرد بازیکنانش دارد و در خصوص مسلمان هم هواداران باید به او اعتماد کنند و مسلما در نهایت بهترین تصمیم را به صلاح تیم خواهد گرفت.


سرمربی سابق تیم ملی در خصوص دیدار تیم ملی مقابل ترکیه و نتیجه شکست برای شاگردان کارلوس کی‌روش گفت: نتیجه مهم نیست. به نظرم بازی خوبی برای تیم ملی بود و باعث شد که عیار تیم مشخص شود. در شرایطی که فشار روی بچه ها بیاید، نقطه قوت و ضعف تیم ملی مشخص می شود که نشان دادیم در فاز دفاعی شکننده ظاهر می شود. مهم تر از آن، بازی کردن بعضی بازیکنان در پست های غیرتخصصی آن ها بود که باعث شد هماهنگی لازم میان آن ها نباشد.


وی در باره نقطه قوت تیم ملی اینطور توضیح داد: همیشه خط حمله ما در چندسال اخیر قوی ظاهر شده است که آن هم به علت حضور مهره های قوی ما در این منطقه است. به نظر من انصاری فرد هم در خط هافبک به هیچ وجه خوب نبود. او برای آقای گلی در لیگ یونان  جنگیده است و پستش جای دیگری است. نباید همه را در ترکیب بگذاریم که مجبور شویم پست هایشان را عوض کنیم! هرکس در پست تخصصی خود بهتر بود، بازی می کند.


سرمربی سابق پرسپولیس در رابطه با انتقاد از روزبه چشمی گفت: روزبه بسیار بازیکن خوب و زحمتکشی است و اعتقاد دارم در پست خود یکی از بهترین هاست اما باید بپذیریم که او هافبک دفاعی است و نه مدافع، وگرنه یک خط جلوتر می تواند خیلی جنگنده تر و بهتر ظاهر شود.


درخشان در خصوص انتقاد نمایندگان مجلس از سرمربی تیم ملی افزود: حرف نمایندگان جای خود، اما آن ها نمی دانند که وقتی سرمربی تیم ملی کسی را انتخاب می کند یا بازیکنی را در جایگاهی قرار می دهد یعنی چه! بهتر است آن ها وارد این مسائل نشوند.

دیدگاه‌ها