کد خبر : 1528529 | 16 خرداد 1397 ساعت 10:03 | 97.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی و هوادارانش روسیه را گرم کردند

«ایران، ایران»آغازین صدای جام جهانی!

صدای "ایران، ایران" در فرودگاه مسکو، صدای آغاز جام جهانی است؛ مسافران روسی و گردشگران حاضر در فرودگاه، از این صدا متوجه شدند که آغاز بزرگترین رویداد ورزشی جهان از هر زمان دیگری نزدیکتر است.

«ایران، ایران»آغازین  صدای جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران با پروازی اختصاصی راس ساعت 21 به فرودگاه ونوکوو مسکو می رسند؛ فرودگاهی که بخش بزرگی از نقل و انتقال تیمها و تماشاگران حاضر در جام جهانی روسیه را بر عهده خواهد داشت. 


بازیکنان تیم ملی لحظاتی پس از پایین آمدن از پلکان هواپیما، با لباس رسمی جلوی دوربینهای پرتعداد عکاسان و شبکه های مختلف تلویزیونی قرار می گیرند و به صورت هماهنگ پرچم ایران، اسپانیا، پرتغال، مراکش، آلمان و روسیه را تکان می دهند؛ علامتی آشکار برای اینکه فوتبال نزدیک کننده کشورها در دنیای پرالتهاب سیاست است.


کارلوس کی روش و مسعود شجاعی به درخواست خبرنگاران پاسخ می دهند و دقایقی با آنها گفتگو می کنند. انجام مراحل اداری ورود تیم ملی به خاک روسیه در کمترین زمان ممکن در گیت مخصوص تیم ملی ایران انجام می شود و بازیکنان پس از انجام این مرحله،  جلوی دوربین عکاس رسمی فرودگاه عکسی تیمی می اندازند.


پس از چند دقیقه، صدای آشنای "ایران، ایران" ایرانیها به گوش می رسد. بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی که باید از پله های برقی بالا بروند، از این سر و صداها متوجه می شوند که دهها ایرانی در بخش خروجی فرودگاه انتظارشان را می کشند. پرچمهای ایران در دست ایرانیها و صدای تشویق ملی پوشان ایران تنها یک صدای آشنا برای اعضای تیم ملی نیست؛ این صدا، صدای آغاز جام جهانی است. مسافران روسی و گردشگران حاضر در فرودگاه پایتخت روسیه، از این صدا متوجه شدند که این کشور از هر زمان دیگری به آغاز بزرگترین رویداد ورزشی جهان نزدیکتر شده اند و اینطور می توان گفت که تیم ملی ایران با حضورش در روسیه و هواداران متعصبش، جام جهانی را گرم کرد.

 

1307488

دیدگاه‌ها