کد خبر : 1528566 | 16 خرداد 1397 ساعت 14:16 | 120.6K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره با تیام و وقتی که از استقلال گرفته می‌شود

مذاکرات طولانی باشگاه استقلال با مامه تیام به نظر وقت برای مذاکره با بازیکنان جدید را از این تیم می گیرد.

مذاکره با تیام و وقتی که از استقلال گرفته می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مدیران استقلال از پایان فصل تا حالا در تلاش هستند قرارداد مامه تیام را تمدید کنند که البته این موضوع تصمیم درستی هم به نظر می رسد چون این بازیکن در طول حدود 6  ماه حضور در استقلال نمایش بسیار خوبی داشت و موفق شد بیشتر گل های حساس این تیم را بزند.


مدیران استقلال در شرایطی در طول هفته های گذشته بیشتر تمرکز خود را روی تمدید قرارداد با تیام گذاشته اند که در حال حاضر بازیکنان تاثیرگذاری مثل  فرشید باقری، وریا غفوری، امید ابراهیمی، علی قربانی و سرور جپاروف هنوز قراردادهای خود را با این باشگاه تمدید نکرده اند و باشگاه باید زودتر تکلیف آنها را معلوم کند چراکه این تیم برای فصل جدید به حضور این بازیکنان نیاز مبرم دارد.


به جز این به نظر مدیران استقلال باید هرچه زودتر تکلیف ماندن یا رفتن تیام را یکسره کنند تا این بازیکن اگر تصمیم جدایی داشت، باشگاه بتواند هرچه زودتر برای او جانشین پیدا کند تا این تیم در آستانه آغاز بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ضربه نخورد.


با توجه به اینکه مهاجم با کیفیت داخلی در بازار نقل و انتقالات تابستانی وجود ندارد، به نظر می رسد استقلال در صورت جدایی احتمالی تیام حتما باید به جای او دنبال گزینه های خارجی باشد.

دیدگاه‌ها