کد خبر : 1528661 | 16 خرداد 1397 ساعت 23:23 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلونسو: همه اسپانیایی ها مدیون اینیستا هستند

ژابی آلونسو، هافبک سابق تیم ملی اسپانیا، معتقد است که آندرس اینیستا به دلیل گلی که در فینال جام جهانی 2010 برای لا روخا به ثمر رساند، باید این آزادی را داشته باشد که به هرچیزی که در فوتبال می خواهد، برسد.

آلونسو: همه اسپانیایی ها مدیون اینیستا هستند

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در فینال جام جهانی 2010 موفق شد با تک گل اینیستا مقابل هلند به پیروزی برسد و اولین قهرمانی اش را در جام جهانی به دست بیاورد. این هافبک باتجربه که در تمام طول دوران حرفه ای اش در بارسلونا بازی کرده بود، در پایان فصل اخیر از این باشگاه جدا شد و به باشگاه ژاپنی ویسل کوبه پیوست.

اینیستا در 34 سالگی باز هم در فهرست تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی حضور دارد و آلونسو معتقد است که او یک الگو برای همه است.

 

 

1305767

 

او به خبرنگاران گفت:" آندرس می تواند هر کاری که می خواهد، انجام بدهد. آندرس یک الگو برای همه است. من باید به خاطر زندگی کردن در کنار او شکر گذار باشم؛ به خاطر آنچه او به همه ما داد؛ آن گل جادویی.

او می تواند هرکاری که می خواهد، انجام بدهد. او می تواند هر کاری که می خواهد، انجام بدهد. همه او را تحسین خواهند کرد." تیم ملی اسپانیا شنبه شب در آخرین دیدار دوستانه اش پیش از آغاز جام جهانی مقابل تیم ملی تونس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها