کد خبر : 1528726 | 17 خرداد 1397 ساعت 13:04 | 178.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهندس سرخ‌ها به تیم سابق بازگشت؛

مسلمان به ذوب‌آهن پیوست

هافبک فصل گذشته پرسپولیس با عقد قرارادادی به ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

مسلمان به ذوب‌آهن پیوست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن بعد از انتخاب امید نمازی به عنوان سرمربی جدید خود بی سر و صدا وارد بازار نقل و انتقالات شده و حالا با جذب محسن مسلمان خط هافبک خود را قدرت بیشتری بخشید. مسلمان که سال‌های درخشانی در پرسپولیس داشت در هفته‌های پایانی لیگ هفدهم جزو نفرات اصلی برانکو ایوانکوویچ نبود و با اتمام قراردادش با سرخ پوشان از این تیم جدا شد.


رابطه مسلمان و برانکو در اواخر لیگ هفدهم به حدی خراب شد که دیگر هیچ راهی برای ادامه همکاری نبود. از این رو با توجه به سابقه خوب مسلمان تیم های لیگ برتری زیادی برای جذب او اقدام کردند. تیم هایی مثل تراکتورسازی، سپاهان، فولاد و ذوب آهن خواهان خرید مسلمان شدند اما در نهایت این هافبک طراح تصمیم گرفت به خانه خود که ذوب آهن است برگردد.


مسلمان که با پیراهن ذوب آهن به فوتبال ایران معرفی شد و بعد از آن پیراهن فولاد خوزستان و پرسپولیس را برتن کرد، حالا با تجربه بیشتر بار دیگر به ذوب آهن برگشته تا بتواند روزهای خوب گذشته را در این تیم تکرار کند.


از این رو مسلمان با سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن هم رابطه خوبی دارد و به نظر می رسد همین رابطه خوب باعث شده تا این هافبک توانمند در مقایسه پیشنهادهایش باشگاه سابق خود را برگزیند.


ذوب آهنی ها که اکثر بازیکنان خود را برای لیگ هجدهم حفظ کرده اند، حالا با جذب نفراتی مثل مسلمان و مسعود حسن زاده در اندیشه رقم زدن روزهای پرفروغ در لیگ هجدهم هستند. آنها امیدوارند در ادامه مسیر سال گذشته امسال بتوانند در قامت یک مدعی قهرمانی گام بردارند و موفق باشند.


گفتنی است؛ قرارداد مسلمان با ذوب آهن به مدت دو فصل صبح امروز به امضا رسید و این بازیکن رسما شاگرد امید نمازی شد.

 

1307753

دیدگاه‌ها