کد خبر : 1528914 | 18 خرداد 1397 ساعت 15:25 | 77.4K بازدید | 0 دیدگاه

حفظ تیام؛ بیشتر از یک گام به جلو

ادامه همکاری استقلال با تیام برای این تیم بیش از جذب یک بازیکن با کیفیت اهمیت دارد.

حفظ تیام؛ بیشتر از یک گام به جلو

به گزارش "ورزش سه"، ادامه همکاری با تیام در سال دوم قرارداد یکی از مهم ترین اهداف استقلال در تابستان است. تیام با پرداخت رضایت نامه ای 200 هزار دلاری می تواند از استقلال جدا شود و البته برای این موضوع اقداماتی را نیز انجام داد اما شرایط این بازیکن و پیشنهاد استقلالی ها به شکلی پیش رفت که به نظر می رسد این بازیکن سنگالی ماندنی باشد.

 

مذاکرات از راه دور ادامه دارد


استقلالی ها هر چند با سفر به ترکیه برای مذاکره مستقیم با تیام اقدام کردند اما حالا از راه دور مرتب با او در تماس هستند. هنوز مدیران استقلال  خبر رسمی از ادامه همکاری با تیام در سال آینده را منتشر نکردند اما شنیده ها حاکی از این است که تیام با تغییر قرارداد، در استقلال باقی خواهد ماند تا شفر یکی از کلیدی ترین مهره های خود برای فصل آینده را حفظ کند.

 

تغییر در قرارداد حتمی است


استقلالی ها به دنبال افزایش قرارداد و بندهای آن برای تیام هستند تا خیال خود را از حضور این بازیکن آسوده کنند. مدیران باشگاه البته می توانند هیچ تغییری در قرارداد تیام ایجاد نکنند و او را با قرارداد کنونی در صورت عدم پیشنهاد رسمی و دریافت 200 هزار دلار حق فسخ حفظ کنند اما تصمیم دارند تا با تغییر در قرارداد، خیال خود را بابت حضور این بازیکن تاثیر گذار تا پایان فصل آسوده کنند.

 

حفظ تیام؛ بیش از یک گام به جلو


تیام برای تیم شفر اهمیت فوق العاده ای دارد و هفته های پایانی لیگ به خوبی این موضوع را نشان داد. از سوی دیگر جذب یک بازیکن دیگر با کیفیت تیام می تواند پروسه ای زمان بر باشد و هماهنگی این بازیکن با فضای استقلال و دیگر بازیکنان نیز می تواند بسیار طولانی باشد؛ اتفاقی که نشان می دهد حفظ تیام برای آبی ها با توجه به دیدارهای حساس تابستان 97 بیش از یک گام به جلو خواهد بود.

دیدگاه‌ها