کد خبر : 1529134 | 19 خرداد 1397 ساعت 14:55 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

اروند خرمشهر به دنبال سرنوشت پدیده خراسان؛

میثاقیان و آموزش ماهیگیری به خرمشهری‌ها!

اکبر میثاقیان به دنبال این است تا خرمشهر را از یک میزبانی صرف فینال جام حذفی به میزبانی از تیم‌های لیگ‌برتری مبدل کند.

میثاقیان و آموزش ماهیگیری به خرمشهری‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، اروند خرمشهر با راهیابی به لیگ‌ یک در میان خیل تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ‌های فوتبال ایران خصوصا با چهار سهمیه در لیگ‌برتر، اگر چه شاید در ظاهر عطشی استانی برای راهیابی‌اش به لیگ‌برتر دیده نشود اما پشتوانه‌ای عاطفی و ملی بابت محرومیت‌های این شهر شهید پرور، پشت‌سر خود احساس می‌کند که وجه تمایز این تیم خوزستانی از دیگر همتایان خود است.

 

اکبر میثاقیان در چنین فضایی به خرمشهر رفته تا این تیم را در شرایطی شبیه به پدیده خراسان پنج سال قبل راهی لیگ‌برتر کند؛ پدیده‌ای که آن روزها در میان انبوه تبلیغات تلویزیونی تنها نامش بر روی سکوی قهرمانی تیم‌های قهرمان جام حذفی و لیگ‌برتر نگاشته می‌شد را می‌توان چیزی شبیه به برند خرمشهری دانست که هواداران فوتبالش سالی یکبار و آن هم تنها در فینال جام حذفی نام شهرشان را در فوتبال می‌بینند و می‌شنوند.

 

اکبر اوتی فوتبال ایران که توانست پدیده را از لیگ دسته اول راهی لیگ‌برتر کرده و با کمک مدیران به عوض هزینه‌کرد تبلیغات برند تجاری شرکت پدیده برای دیگران، این بودجه را گسیل به سمت رشد نماینده فوتبال این شهر کند، با این تجربه می‌خواهد تا با اروند، خرمشهر را از محل برگزاری یک بازی فینال حذفی تبدیل به میزبان لیگ‌برتر در کنار رشد جوانان فوتبالی بومی خود کند.

 

فضا و امکانات برای اکبر میثاقیان آماده است و حالا قرعه به نام اوست که بتواند با بهره‌گیری از ظرفیت روانی و عاطفی ملی شهر خرمشهر، استادیوم فوتبالی این شهر و منابع مالی قابل قبول منطقه اروند، به فوتبال این شهر به جای ماهی دادن، ماهیگیری بیاموزد. به طور قطع اروند می‌تواند با طی مسیری اصولی تبدیل به همان پدیده‌ای شود که اکنون خود را برای ششمین سال فعالیت و پنجمین سال حضور خود در لیگ‌برتر مهیا می‌کند.

دیدگاه‌ها