کد خبر : 1529149 | 19 خرداد 1397 ساعت 16:23 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

با علنی شدن اختلافات؛

یک سهمیه لیگ برتری سپاهان به کیانی می‌رسد؟

با خرید خالد شفیعی طلایی پوشان تنها یک سهمیه لیگ برتری دیگر در اختیار دارند و احتمال حضور کیانی به عنوان آخرین خرید وجود دارد.

یک سهمیه لیگ برتری سپاهان به کیانی می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان فعال ترین تیم نقل و انتقالات بوده و تاکنون با 7 بازیکن به توافق رسیده است. ابراهیم صالحی، سجاد شهباززاده، پیام نیازمند، استنلی کی روش، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی و شهاب عادلی 7 خریدی هستند که تاکنون مدیران سپاهان انجام داده اند و در این میان تنها سجاد شهباززاده و شهاب عادلی بازیکنان لیگ برتری به شمار نمی روند.


با این وصف و با توجه به قوانین، که هر تیم می تواند تنها 6 خرید لیگ برتری داشته باشد، امیرقلعه نویی تنها یک سهمیه لیگ برتری دیگر در اختیار خواهد داشت که با توجه به اختلافات شدید ایجاد شده میان مهدی کیانی و محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی، این سهمیه می تواند به کاپیتان فصل گذشته قرمزپوشان تبریزی اختصاص یابد.


کیانی و زنوزی هر دو مذاکرات هافبک تدافعی سرخپوشان تبریزی با سپاهان را تایید کرده اند و حالا باید ببینیم چه اتفاقی در انتظار مهدی کیانی خواهد بود که تمام سال های حرفه ای فوتبال خود را  ( به غیر از یک فصل) در تراکتورسازی پشت سر گذاشته است.

دیدگاه‌ها