کد خبر : 1529166 | 19 خرداد 1397 ساعت 17:00 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک بازیکن برای آینده، قلی‌زاده از تیم‌ملی لذت می‌برد

علی قلی زاده علی رغم خط خوردن از لیست نهایی تیم ملی، در کنار بازیکنان حضور دارد و از این فرصت بیشترین استفاده را می‌برد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی با لیست ۲۴ نفره به ترکیه رفت و در پایان این اردو علی قلی زاده، هافبک تیم سایپا و دفاع چپ تیم ملی از لیست خط خورد و نتوانست در ۲۲ سالگی بازی در جام جهانی را تجربه کند.

او که فصل فوق العاده ای را با سایپا سپری کرده بود، هفته گذشته قراردادش با تیم شارلروا را به امضا رساند تا پس از کاوه رضایی، دومین بازی حاضر در این تیم باشد. قلی زاده امیدوار است همچون مهاجم سابق استقلال، در لیگ بلژیک بدرخشد و آینده ای بهتر از این را برای خود بسازد.

 

این بازیکن خوش تکنیک و ریز نقش، علی رغم خط خوردن از فهرست تیم ملی همراه با شاگردان کی روش راهی روسیه شده تا به عنوان بازیکن میهمان در اردوی تیم حضور داشته باشد.

قلی زاده این فرصت بسیار بزرگ را قدر می‌داند و از حضور در اردوی تیم ملی و جام جهانی روسیه _هرچند به عنوان بازیکن میهمان_ بیشترین لذت را می‌برد چرا که به خوبی می‌داند آینده برای اوست و اگر این روند برایش ادامه داشته باشد، چند جام جهانی بعدی را به عنوان یار اصلی تجربه خواهد کرد.

 

 

 

عکس از: امیر حسین خیرخواه

دیدگاه‌ها