کد خبر : 1529315 | 20 خرداد 1397 ساعت 12:20 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت استقلال خوزستان و گسترش فولاد چه می‌شود؟

دو تیم آبی پوش لیگ برتر در کما!

استقلال خوزستان و گسترش فولاد تنها تیم های لیگ برتر هستند که در بلاتکلیفی کامل به سر می برند.

دو تیم آبی پوش لیگ برتر در کما!

به گزارش "ورزش‌سه"، در شرایطی که اکثر تیم های لیگ برتری این روزها مشغول یارگیری و بستن تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ برتر هجدهم هستند، هنوز شرایط استقلال خوزستان و گسترش فولاد مشخص نیست.


نمایندگان شمال و جنوبی کشور در لیگ برتر به دلیل مسائل مالکیتی که برایشان پیش آمده، هنوز تکلیف خود را نمی دانند و شرایط شان برای حضور در لیگ برتر مشخص نیست.


گسترش فولاد از زمانی که محمدرضا زنوزی مالکیت باشگاه تراکتورسازی را برعهده گرفت، بلاتکلیف شد؛ آبی های فوتبال تبریز که گفته می شد امتیازشان به فروش می رسد، هنوز مالک جدید خود را نشناخته اند و از طرفی شایعاتی درباره حضور این تیم در لیگ دسته اول وجود دارد.


درباره گسترش فولاد حالا گفته می شود ماشین سازی در لیگ برتر جایگزین این تیم خواهد شد اما با توجه به آماده نبودن زیرساخت های ماشین سازی برای حضور در لیگ برتر این مساله نیز قطعی نیست. در این شرایط شاید گسترش فولاد خودش در لیگ برتر با مالکیت زنوزی حضور پیدا کند که البته با توجه به اینکه زنوزی در تراکتورسازی نیز منبع تامین پول است، این امر با تایید سازمان لیگ امکان پذیر خواهد بود.


استقلال خوزستان نیز هنوز در گیر و دار مالکیت خود است؛ اداره کل ورزش خوزستان و بانک ملی به عنوان اسپانسر های اصلی این باشگاه هنوز درباره مدیریت استقلال خوزستان به توافق نرسیده اند و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این تیم است.


باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره مالکیت گسترش فولاد و استقلال خوزستان رخ خواهد داد و در نهایت آنها چگونه در رقابت های لیگ هجدهم حاضر خواهند بود.

دیدگاه‌ها