کد خبر : 1529376 | 20 خرداد 1397 ساعت 15:55 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن همیشه تو را به عنوان اسطوره  خواهد شناخت؛

تقدیر باشگاه ذوب آهن از دو دهه حضور رجب‌زاده

مهدی رجب زاده پس از سال ها حضور در فوتبال کشور در نهایت کفش های خود را آویخت، اما همچنان در باشگاه ذوب آهن به عنوان مربی به کار خود ادامه می دهد.

تقدیر باشگاه ذوب آهن از دو دهه حضور رجب‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده پس از 16 سال حضور در فوتبال کشور در نهایت به کار خود در دنیای حرفه ای فوتبال خاتمه داد.


 این هافبک خستگی ناپذیر در لیگ برتر دو بار با ذوب آهن به عنوان نائب قهرمانی دست یافت و 2 مرتبه هم قهرمانی در جام حذفی و یک سوپرجام را تجربه کرد. این چهره همچنین یک مقام نائب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 را نیز در کارنامه خود می بیند.


البته رجب زاده همچنان به عنوان مربی در کنار ذوب آهن باقی خواهند ماند ولی مسئولان این باشگاه با انتشار متنی نسبت به بازیکن وفادار سال های اخیر خود واکنش نشان داده اند.

 

« در میان شکوه همه روزهای درخشان اخیر، شاید هیچ چیز به اندازه خداحافظی با دو دهه پرافتخار حضورت در عرصه فوتبال ملی و باشگاهی کشور غمناک نیست.


مهدی رجب زاده عزیز بی تردید همگان تو را به عنوان یک الگوی اخلاقی و فنی بزرگ در فوتبال کشور خواهند شناخت و هر چند سختی خداحافظی با فوتبال شیک و متفاوت تو و البته پاسهای امضا دارت ساده نیست ولیکن امیدواری به پیوستنت به جرگه مربیان کشور برای ما التیام بخش است.


ذوب آهن بزرگ و با ریشه برای همیشه تو را به عنوان یک اسطوره خواهد شناخت و امیدوار است در سایه متانت همیشگی ات همچنان یکی از ارکان موفقیت سبزهای اصفهان باشی... خداحافظ مهدی رجب زاده عزیز ».

 

1308527

دیدگاه‌ها