کد خبر : 1529382 | 20 خرداد 1397 ساعت 16:07 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن در تدارک برنامه خداحافظی رجب زاده

باشگاه ذوب آهن در صدد است تا برنامه ویژه ای برای خداحافظی رجب زاده در نظر بگیرد.

ذوب آهن در تدارک برنامه خداحافظی رجب زاده 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده که سابقه حضور او در فوتبال ایران بیشتر از عمر مسابقات لیگ برتر کشور است، سرانجام به کار خود خاتمه داد و به عنوان مربی از لیگ هجدهم کار خود را آغاز خواهد کرد.


معمولا در ایران وقتی فوتبالیستی خداحافظی می کند، برنامه ریزی مناسبی برای تقدیر از او صورت نمی گیرد. به عنوان مثال نزدیک به دو سال از خداحافی محرم نویدکیا اسطوره باشگاه سپاهان سپری شده ولی همه وعده های مدیران این باشگاه جهت برگزاری یک بازی خداحافظی برای بازیکنی که تمام افتخارات سپاهان با حضور او به عنوان مهره کلیدی رقم خورده، در حد حرف باقی مانده و در تیم های دیگر نیز وضعیت بهتری از این وجود ندارد.


با این حال مدیران باشگاه ذوب آهن به دنبال سنت شکنی هستند و قصد دارند برنامه ویژه ای برای رجب زاده کاپیتان کهنه کار خود در نظر بگیرند. 


احمدرضا فقیهی معاون فنی باشگاه ذوب‌آهن در گفت و گو با ایمنا و در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه ذوب آهن قصد برگزاری بازی خداحافظی برای رجب‌زاده دارد یا خیر؟ گفت: بخش ورزش قهرمانی باشگاه ذوب آهن در حال انجام برنامه‌ریزی‌هایی در این خصوص است که تا قبل از نهایی شدن نمی‌توانیم در مورد جزییات آن صحبت کنیم. رجب‌زاده اسطوره باشگاه ذوب آهن است، برای باشگاه و به خصوص تیم فوتبال ذوب آهن زحمات زیادی کشیده و ما قدردان او هم هستیم. وی سال‌های متمادی در باشگاه ذوب آهن حضور داشته و روزهای خوب و بدی را با هم تجربه کردیم، ضمن این که با حضور رجب‌زاده در تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه را به درجات بسیار بالایی رسانده‌ایم.

 

وی اضافه کرد: رجب‌زاده فردی ارزشی است، تمام ایران او را می شناسند و باید به نحوی از او قدردانی شود که در صلاحدید شخصیت او باشد. در حال برنامه ریزی خوب و مدونی هستیم تا ورود وی به حوزه مربیگری بابی باشد که باشگاه‌های دیگر هم این کار را انجام دهند.

دیدگاه‌ها