کد خبر : 1529424 | 20 خرداد 1397 ساعت 18:28 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

خالقی‌فر:شرایط مبهم گسترش به تیم آسیب می‌زند

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد از مسوولین می خواهد هرچه زودتر تکلیف بازیکنان این تیم را مشخص کنند.

خالقی‌فر:شرایط مبهم گسترش به تیم آسیب می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، رضا خالقی فر درباره شرایط این روزهای گسترش به خبرنگار ما می گوید: به عنوان کسی که چند سالی است در فوتبال تبریز حضور داشته از خرید سهام تراکتورسازی ابراز خوشحالی می کنم ولی از شرایط مبهم و آینده تیم ناراحت هستم. تیم گسترش اکنون در وضعیت مبهم قرار دارد و هیچ کس نمی داند چه اتفاقی در آینده قرار است برای این تیم رخ دهد.


وی افزود: ما بعد از خرید سهام تراکتورسازی توسط آقای زنوزی دیگر هیچ خبری درباره اینکه قرار است چه اتفاقی برای گسترش بیفتد نشنیدیم. ما امیدواریم  هرچه زودتر وضعیت این باشگاه مشخص شود. اگر گسترش می خواهد اتفاق تلخ فصل گذشته و قرار گرفتن در پایین ترین جایگاه جدول و حتی سقوط به لیگ دسته اول را تجربه نکند باید زودتر به فکر باشد.


او در ادامه می گوید: اکثر بازیکنان حاضر در گسترش یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارند و برای همین هست که منتظرند تا ببینند چه نتیجه ای در آینده برای این تیم رقم خواهد خورد و آیا سهام این باشگاه واگذار می شود تا مسئولین و مدیران تصمیم به ادامه کار دارد. از مسئولین می خواهم هرچه زودتر تکلیف بازیکنان را مشخص کنند چون در فصل  نقل و انتقالات قرار داریم و اگر فرصت از دست برود دیگر بازیکن کاری از دستش برنمی‌آید و بیرون خواهد ماند. امیدوارم آینده بازیکنان گسترش هم مثل بزرگ شدن فوتبال تبریز و تراکتور هم برای مسئولین استان مهم باشد.


از خالقی‌فر در مورد رفتن و ماندن در گسترش سوال می‌کنیم که می‌گوید: من یک فصل دیگر با گسترش قرارداد دارم که احتمالا با مشخص شدن وضعیت باشگاه تصمیم نهایی‌ام را برای ماندن یا رفتن خواهم گرفت. البته من پیشنهادات خوبی از چند تیم‌ لیگ‌برتری دارم که احتمالا یکی از آنها را انتخاب خواهم کرد.

دیدگاه‌ها